Vis full versjon : Vondt nedentil!
Det begynte i morges -og blir bare verre og verre :au:
Det er en slags stikkende smerte som går oppover, litt vanskelig å forklare... Men det føles som om jeg må vri meg for at det skal slippe litt...
Tror smerten kommer fra urinrøret ca, og at det er der det går oppover...:urk:
Er det noen som vet hva dette er -og hva jeg kan gjøre for å få det bort?
(Er 23 uker på vei)
Det kan være babyen som bare presser på noen nerver. Hadde du vært lenger på vei kunne det vært hodet som prøver å feste seg. Men jeg tror det er litt tidlig for det. Jeg kjenner også sånn stikking en del. Og har gjort det lenge. Er nok helt normalt. Men hvis du er bekymret over det bør du kanskje snakke med jordmora de eller legen om det.
Det kan jo kanskje være urinsveisinfeksjon.
Har du vondt når du later vannet??
Det kan være veldig smertefullt noen ganger det altså.
Ta med en urinprøve til lege å få sjekket det for å være på den sikre siden:jupp:
Uvi kjennes visstnok litt annerledes ut enn vanlig når man er gravid, så det er kanskje det du har fått? Ta med en urinprøve til legen og få det sjekket (men nå er det jo helg...)
Sånn har jeg akurat hatt det og det er dritvondt.. Jeg hadde UVI. Har gått en uke på pondocillin og nå er det begynt å bli bra igjen.
Etter en prat med jordmora på sykehuset fikk jeg beskjed om å ta en tur nedover.
De testet urinen for bakterier, men fant ikke noe -så de vet ikke hvorfor jeg hadde vondt... (hadde ikke vondt når jeg tisset)
Min lille ble også sjekket, og alt så bra ut :snill:
Det var heller ikke tegn på tidlig fødsel :lettet:
Så med mindre det dukker opp igjen og blir verre, så er det visst ikke noe mer å sjekke... Sikkert bare noen nerver eller noe sa legen.
Var veldig godt å få sjekket det da -og å få sett nurket igjen :rørt:
Tusen takk for svar :snill:
Det var bra at det bare var noen nerver da. Det var det jeg regnet meg. Men man kan jo aldri være sikker. Jeg kjenner jo sånne stikkninger en del selv, spes. når babyen slår nedover. Ikke bare behagelige følelser med det å gå gravid, selv om det er jo mest positivt med det. Lykke til videre. :snill:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.