Vis full versjon : Diller?
Har sikkert vært tatt opp før, men er det noen som har fått noen diller enda? eller noen anti-diller?
Selv fikk jeg det for meg i går at jeg var NØDT til å ha toffin med lakris...så min kjære dro rundt på butikkene og besinstasjonene i hele Harstad og fikk tilslutt tak i en pose*puh*. MEN han hadde jo bare kjøpt èn pose, så i dag var det tilbake til samme stedet for å kjøpe mer: kjøpte de siste 4 posene de hadde:D Så i kvelde skal jeg gumle i meg...selv om det ikke er så bra med lakris da, men jeg MÅ jo bare!! *argh*
Ellers klarer jeg fortsatt ikke kjøtt(stekt), men har klart å få i meg kylling..namnam.
Noen andre lyster der ute?
Klem fra Thea og sukkererten
Tidl. bruker
25-08-2002, 23:17
Jeg har også et noe "rart" forhold til mat for tiden. Jeg klarer nemlig ikke smaken av skinke - hverken kokt eller røkt. Noe uvant til å være meg - da det er det som har vært yndlingspålegget mitt på brødskiva i flere år :) Nå spiser jeg ribberull til den store gullmedaljen - den må være fra Gilde, så jeg valfarter til butikker og hamstrer - da det ikke er mange som har ribberull på denne tiden av året!
Ellers har jeg dilla på melk. Drikker glass på glass og må stoppe meg selv. Har også fått bakedilla - jeg har bakt mer på den siste halvannen uken enn jeg har gjort på et år før. Den kroppen vår er rar for tiden :uff:
Jeg har også hatt min lille periode der Lion sjokolade var tingen! Jeg er glad det ikke varte mer enn et par uker - kanskje kakedilla går over snart også!
Jeg har rett og slett fått dilla på farris... Har den romtemperatur, er den bedre :bonk:
Jeg har aldri i mitt liv før likt, eller kjøpt farris.. Men fikk et glass hos en venninde. .Og nå MÅ jeg bare ha det :) Sunt og billig lyst er det også :) Og har man luft i magen, kommer luften opp i stedet for ned :)
Tiligere hadde jeg en sjokolade uke.... Stratos....
Er veldig glad i ferdiglakt mat (som jeg ikke har laget selv)..Men blir veldig fort mett.. Synes røkt kjøtt og pålegg smaker veldig intenst, men det går ann og spise det...
15+4
Mo & Nurket
26-08-2002, 11:37
Min kjære har hatt en tendens til å kjøpe sånne store stratoser som vi kan kose oss med i ny og ne.... Sånn fungerer det ikke. Jeg har spist halve sjokoladen på et par minutter. Han får helt sjokk når han ser hvor fort unna det går!!!:D
Nå har jeg gitt han klar beskjed om å la være å kjøpe dem. Hvis vi ikke har dem i huset klarer jeg å stå i mot, men fins den der... slafs, da har jeg ikke sjangs!
Topp Ris!!!
Har fått helt dilla på den sjokoladen jeg, håper det går snart over. Ellers så er det vel ikke noe spesielt, enda....
Kommer nok mere etter hvert kan jeg tenke meg til, håper det blir noe mere sundt da som kroppen får lyst på.:p
lillemor
26-08-2002, 13:46
...
LeiaOrgana
26-08-2002, 15:12
:nam: :nam: :nam: LAKRIS :nam: :nam: :nam: Bare MÅ ha det!!!
Jeg har dilla på melk jeg ellers er det mer jeg ikke har lyst på enn det jeg har lyst på!!!
Kan ikke spise kylling ,stekt kjøtt,taco,liker heller ikke så godt sjokolada(men det er jeg glad for)
Klem spira og lille:baby: 18+6
BAGUETTER!!!!! Med skinke ost og salat. Må Bare ha det.
selda 18+6
lillemor
27-08-2002, 13:53
Åh, det glemte jeg! jeg også, bagueter med ost og skinke til lusj hver dag nå..:uff:
Jeg har ingen spesielle diller akkurat nå, men jeg er inne i en periode hvor sjokolade og søte ting ikke frister! :eek: (Måtte det bare vare!)
Tidligere hadde jeg dilla på tomatsuppe, akkurat som da jeg ventet Tuppsjura.:gal: Et par måneder før hun ble født pusset vi opp badet, gjett om det var mye godt å lukte på der inne da? :o Membran, nye skap, osv osv........
Og på slutten var det agurk, agurk og atter agurk. Jeg var til og med oppe om natta for å spise agurk! :lol:
Marielle
27-08-2002, 17:56
Har ikke fått dilla på noe enda, men inntaket av ferskpresset sitronsaft og grapefruktjuice har gått opp. Har korte oppheng i ting jeg leser er sunne, så en dag er det rosiner(inneholder jern), mens en annen dag er det cottage cheese eller hasselnøttkjerner. Men de går over etter en dag eller to. Har heldigvis ikke mistet lysten på alle de sunne tingene jeg spiste før, så det er fiskemiddag 4 ganger i uka og masse spinat og grønnsaker.
Snoopyjenta
28-08-2002, 21:02
DRUER!
Tror jeg har spist 20 kg druer de siste ukene!!!:)
Tidligere MÅTTE jeg ha leverpostei (med rødbetsalat) på til frokost og til kvelds, men nå blir jeg kvalm av å se lageret i kjøleskapet:D .
Makrell i tomat eller røkt laks med majones er ting jeg normalt synes er knall på skiva, men nå:blæh! Det samme gjelder appelsinjuice, takler ikke å drikke det, synes det smaker sprit!
Snop frister heller ikke, men det er jo supert (la det vare evig).
Ser flere har nevnt baguetter med ost og skinke=NAM,NAM!!
Merkelige saker disse gravide kroppene våre ;)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.