PDA

Vis full versjon : Hva betyr A+ på urinprøven?

Biola
22-12-2005, 11:47
- etter det nye karaktersystemet på høyskolene må dette være en usedvanlig god urinprøve. Men - det er vel ikke karakterer de setter på dem...

Er det noen som vet hva A+/- betyr på en urinprøve? Jeg fikk beskjed om at den var helt fint, og så ikke på skjema før jeg kom hjem.

Ellers var alt bra med babyen, og mor har det også bra, selv om det er mer enn nok å henge fingrene i nå før jul. Skal bli godt med noen dager juleferie nå.

GOD JUL alle damer!

Celeena
22-12-2005, 11:59
- etter det nye karaktersystemet på høyskolene må dette være en usedvanlig god urinprøve. Men - det er vel ikke karakterer de setter på dem...

Er det noen som vet hva A+/- betyr på en urinprøve? Jeg fikk beskjed om at den var helt fint, og så ikke på skjema før jeg kom hjem.

Ellers var alt bra med babyen, og mor har det også bra, selv om det er mer enn nok å henge fingrene i nå før jul. Skal bli godt med noen dager juleferie nå.

GOD JUL alle damer!
:fnise:

Kan det være Albumin, tro? Altså protein? Det er min guess!

Biola
22-12-2005, 12:41
Trodde kanskje at L var proteiner, jeg. Men det er kanskje flere typer av dem?

Celeena
22-12-2005, 15:45
Trodde kanskje at L var proteiner, jeg. Men det er kanskje flere typer av dem?Nei, L er leukocytter - altså hvite blodceller og ikke proteiner.

Trulta
22-12-2005, 15:50
:jupp:

A betyr albumin som igjen betyr protein (eggehvite).

+ betyr at du har 1+ altså noe protein i urinen din, dette vil de nok sjekke opp igjen ved neste urinprøve.