PDA

Vis full versjon : Er dette normalt?

Siludvig
06-01-2003, 14:55
Et lite spørsmål bare.
Jeg nøs i stad og da kjente jeg at det stakk i livmora . Regner med at det var livmordbåndene som strakk seg.

Er dette normalt. Eller kan noe ha skjedd da jeg nøs?

Rart hvor fort en glemmer. Har jo vært gravid tre ganger og er fortsatt usikker:uff:

:findag:

Tidligere bruker
06-01-2003, 14:57
Ja, det er nok som du sier Sil. Livmora strekker seg litt når man hoster, nyser. Og det du kjenner er helt normalt!

DL 22+3

Balumba
06-01-2003, 14:58
Akkurat sånn hadde jeg det også! Skikkelig vondt innimellom når jeg nøs! Vi tok det opp her for en liten stund siden, og da var det flere som hadde det sånn også! Tror nok det kommer av at livmorbånd strekker seg, ja!

Cazandra
06-01-2003, 14:58
Helt utrolig, Siludvig...er lik selv jeg!
Man blir litt usikker og kan da ikke huske alt :bonk:
;)
Men det som d_lady sier...livmorbåndene som strekker seg og da er det helt ufarlig :)

Siludvig
06-01-2003, 15:02
Tusen hjertlig takk for svar så fort, jenter.
Da kan jeg kanskje slutte å være urolig for det da, ihvertfall. *ler*

:findag:

Carina
06-01-2003, 15:29
Det var slik jeg merket at jeg var gravid. Hver gang jeg skulle opp av sengen eller snu meg virket det som om jeg holdt på å få brokk :o Jeg har hatt det en del ganger etter det også.
Helt normalt!

Jordbærstua
06-01-2003, 18:26
He he. Var redd det var noe galt med meg jeg. Disse sidene er så utrolig BRA. I går fikk jeg vite om kløe og i dag sammentrekking av livmoren ved nysing. Jeg har noen ganger hatt skikkelig vondt når jeg nyser og som dere andre har vært bekymret. Men nå kan jeg bare nyse i vei. :klapp: :klapp: :klapp:

litlestar
06-01-2003, 18:32
jeg har blitt forkjølet nå og fått en irriterende hoste..

Jeg skal innrømme at jeg ble litt redd når jeg hostet fordi det stakk til i magen.. særlig etter at jeg har vært på do..

kan ikke si jeg ble så veldig beroliget da jeg leste i en bok jeg har kjøpt at man skal unngå langvarig hoste under graviditeten..

Hvordan skal jeg klare å unngå det?

Takk for noen flotte sider!!!
Dere har alle hjulpet meg kjempe masse. er jo helt blank jeg:)

klem litlestar