PDA

Vis full versjon : Tiden går sååååå sakte!!!!

Tidl. bruker
06-01-2003, 16:27
Blir ikke dere utålmodige av å vente? Jeg går ennå og er bekymra for at noe skal skje med fosteret, og har sagt til meg selv at etter uke 12 går det bra! Vet at det fremdeles kan skje noe også etter uke 12, men da må jeg bare slappe av. Men jeg kommer da aldri til uke 12!!!!! Nå har jeg syntes jeg har nærmet meg helt siden jula starta, men ennå er det jo ei lita stund igjen...

Har så lyst til å få litt skikkelig mage, så alle kan se at det snart blir en baby! Er begynt å bli ganske forventningsfull, og han som skal bli pappa virker ganske så kry allerede!:D Vi har jo fortalt det til den nærmeste familien og nærmeste venner, men det skal bli så bra allikevel!

Hm, tror ikke jeg er helt stabil i dag jeg... :blush:, dagen i dag er av en eller annen grunn sååååå lang! Gleder meg til å begynne på skolen igjen, bare for å ha noe å gjøre (kommer sikkert til å bite i meg de ordene igjen allerede neste uke, starter på mandag)

Håper dere alle har en fin dag i dag!

Klemmer fra meg
(som faktisk er 11+0 i morgen i følge UL, så det går jo egentlig litt framover!!!)

karo
06-01-2003, 16:34
Syns jeg har vært gravid en evighet allerede, og så er jeg bare 9+3. Tiden går alt for sakte; kanskje med unntak av i dag, hvor jeg sitter med hjemmeeksamen, og har litt dårlig tid. Tankene mine vil ikke samle seg, og istedet for å skrive på oppgaven, titter jeg inn her i tide og utide. Jeg skal heldigvis først avlevere på onsdag, og da nærmer jeg meg 10 uker:) Og så skal jeg en uke til Norge, og når jeg kommer hjem igjen nærmer jeg meg 11, så kanskje det går litt fortere fremover ...

Men nå må jeg visst ta meg sammen ... oppgaven kaller:sint:

litlestar
06-01-2003, 18:44
ja, jeg synes ukene, dagene og timene går ganske så sakte.. gleder meg til å komme til 12 uke.. og til å få litt mage..

noen ganger føler jeg meg teit fordi jeg har sagt jeg er gravid.. siden jeg ikke føler noe til fosteret i magen min.. ikke har jeg mage heller..

andre ganger føler jeg meg kjempe gravid og at jeg har vært det kjempe lenge.. merkelig det her..

jeg har nå iallefall tegnene.. men skal nå snart til min første kontroll hos legen, så det blir spennende å lissom får vite at jeg er gravid på ordentlig:)

klem litlestar

tigergutt
06-01-2003, 23:08
Jeg synes også at det er en evighet siden jeg testet to blå, men egentlig så er det ikke mer enn 3 uker siden!!! ;)
Jeg er 7+3 i dag, så jeg lurer på hvor lenge det er til jeg er 12+0? Et halvt år?

Tidl. bruker
07-01-2003, 00:15
Også kommer jeg da......, synes egentlig tiden går fort jeg. Fatter ikke at jeg er 11+0 allerede på onsdag.
Men når jeg ikke er på jobb så er det full fart med Kristian på 19 mnd. Av og til glemmer jeg nesten at jeg er gravid :eek: . Men jeg gleder meg til 12 uker er passer og til jeg har vært på den ordinære ul`en :)