PDA

Vis full versjon : litt teit egentlig

litlestar
06-01-2003, 18:26
overalt hvor jeg har lest om hovrdan man kan regne ut ca dato på termin må man regne ut fra første dag i siste mens..

for meg var denne 11 november.. men noe jeg har tenkt på i ettertid er at jeg hadde glemt p-pilla i ca 4 dager, og det var derfor jeg fikk mensen på akkurat den dagen..

Hva om jeg har blitt gravid en stund før jeg fikk denne siste mensen? jeg har glemt pilla ganske ofte, og moren min ble gravid når hun gikk på p-pilla..

denne mensen jeg fikk 11 november, ville jeg jo fått uansett.. kanskje den ikke hadde kommet om jeg ikke hadde gått på pilla..

da kan jo ikke jeg regne ut at terminen min blir 18 august da??? alt er jo så usikkert..

flere som har opplevd det samme? Eller er det bare jeg som tenker unaturlig mye dumt?

klem fra litlestar:???:

Meg
07-01-2003, 00:52
Du vil vel kanskje få et klarere svar etter at du har vært på UL? Si fra til legen om dette, så kanskje du får en tidlig UL får å sette termindato...

Klem Meg

charlie
07-01-2003, 11:25
.. du sier at du ville fått den UANSETT, men kanskje ikke hvis du ikke gikk på pillen..?!

det høres lite logisk ut for meg. blødningen er et resultat av endring av hormonbalansen i kroppen din. hadde du vært gravid før, så ville du antakelig ikke fått denne blødningen heller? det spørs jo hvor mye det var ,men hvis det var såpass som en vanlig menstruasjon, er det vel grunn til å tro at det var det det var, og at dersom du var gravid før dette, så ville blødningen vært en tidlig spontanabort - noe det jo sikkert ikke har vært..

eller har det bare vært flekk-blødning?

tror ikke du skal tenke for mye på dette. selv om man spekulerer på ALT MULIG RART når man er gravid, he-he, been there...

hilsen

charlie, termin 23.06.2003

;) ;)