PDA

Vis full versjon : Ser det er mange som er kvalme...

skofus
06-01-2003, 21:23
...og må jo da fortelle hva jeg har gjort :D

Etter å ha lest her om noe som heter sea-band, stakk jeg i helsekosten og kjøpte meg et par slike. Det står på hjemmesidene deres at 70% blir bedre av kvalmen når man bruker dette.
Ingen kjemikalier innblandet. Bare en "strikk" med en plastklump på som presser på et punkt på håndbaken.
Hos meg forsvant kvalmen på 2 min og kom ikke tilbake før jeg tok de av. Spiste middag med god appetitt for første gang siden lenge før jul :klapp:

Så jenter... Jeg betalte 147,- for herligheten, og syns ikke det var så ille...

Dere kan lese mer om det her:sea-band (http://www.sea-band.com)

Håper det virker for dere andre også!

Siludvig
06-01-2003, 22:18
*Løper ned til butikken og kjøper et eksemplar.*

:findag:

Eternal
06-01-2003, 22:35
Burde absolutt være noe for meg. Jeg lengter virkelig etter en dag uten kvalme.
Akupunktur, som jeg prøver nå koster kr. 250,- pr. gang, så 147 kr. er ikke ille.......

Eternal
Termin 15.08.03:)

Fru Månestråle
06-01-2003, 22:37
Ja, etter å ha lest om det her så skal jeg kjøpe meg dette i morgen. Er veldig plaget av kvalme og har prøvd fotsoneterapi, akupunktur, ingefærkapsler, te mot kvalme.. Ingenting skal forbli uprøvd!

Angelique
06-01-2003, 23:36
Slike kjøpte jeg til sønnen min for sjøsyke for noen år siden......og de VIRKET jaaa....låner de jeg!!!!!!!!!!:D :D :D

Balumba
07-01-2003, 15:18
Min kvalme har faktisk roa seg ned ganske mye, men dukker den opp igjen, er det godt å vite at det finnes noe som virker mot det :klapp:

Balumba
08-01-2003, 16:52
Fant forresten en artikkel fra Puls på Nrk om dette punktet som skal stimuleres!

Akupressurpunkt mot kvalme (http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/2266123.html)

Klem fra Balumba :)
(10+1)

Siludvig
11-01-2003, 09:37
Nå sitter jeg her med båndene på meg. Og etter 3 min så forsvant kvalmen! Jippi. :D

Så til alle dere som ikke har prøvd, løp og kjøp.

Tenkte jg skulle prøve dem på eldstedattra neste gagn vi kjører bil og. Kanskje hun slipper å bli bilsyk. :D

Hilsen fra ei som er lykklig over å slippe morrakvalmen. :D

:findag:

Tidl. bruker
11-01-2003, 12:10
Tuuusen takk for et kjempetips! Jeg må ha på armbåndet (fikk bare tak i ett) hele døgnet ellers blir jeg så kvalm! Det er så godt å ha det på på jobb, for der er et mange ting som kan få en hver stakkars til å :spy: (sykehus)