PDA

Vis full versjon : Pinlige spørsmål.....

Stompi
07-01-2003, 04:15
trodde dette var en side for pinlige spørsmål jeg.......??????? Hva er egentli pinli med de spørsmålene som er her???????

LineM
07-01-2003, 04:19
For noen kan det være pinlig å spørre om slikt som f.eks Hva man skal kjøpe inn til babyen kommer og slik (sånn som jeg måtte spørre om - følte meg en smule grønn akkurat da, for ikke å snakke om at jeg følte meg som en uvitende spirrevipp som definitvit ikke burde sette noe levende til verden siden jeg ikke visste DET en gang).

Samme gjelder om man "lekker" litt, noen synes kanskje det er flaut og pinlig. Hva om de er de eneste lissom...

Mange ting som for enkelte bare virker som helt normale spørsmål, men som er pinlig for andre.

Spørsmål vedrørende sexlyst eller mangel på sådann, kan være fryktelig flaut for noen å spørre om.

Stompi
07-01-2003, 05:40
Okay da....... :eek:

Maz
07-01-2003, 08:03
Det er jo slik at man ikke er helt anonym her inne og kan bli kjent igjen. Det er enkelte ting man ikke trenger å fortelle hele omverden om. Dette er det eneste forumet hvor man kan være anonym.

Anelska
08-01-2003, 03:29
Det er nok en hel del mennesker her inne som også tenker på at spørsmåla kanskje er pinlige å svare på og dermed hører de jo også inn under her, dersom du vil ha svar!