Vis full versjon : Anti-Strekkmerke krem
Er det noen som har prøvd
L´oréal Stretchmark corrector,Anti-stretvhmark + firming cream?
Fikk den til jul, har ikke testet den ut enda.
Tidl. bruker
05-01-2006, 13:47
Jeg har prøvd den og syns ikke den virket i det hele tatt dessverre...men kan jo hende det er andre som har hatt bedre erfaring med den.:klemmer:
Ferskenbeinet
09-01-2006, 19:38
har ikke erfaringer med den, men de fleste sier jo at dette med smøring bare er tull...
sist svangerskap smørte og smørte jeg hver bidige morgen og hver bidige kveld. Strekkmerker fikk jeg alikevel. Denne gangen skal jeg ikke smøre i det hele, så får vi se om det blir 1000 ganger verre!
fikk til og med strekkmerker bak på den ene leggen! :gruble:
Og jeg smurte ingen ting i forrige svangerskap og fikk ingen strekkmerker :glis:
Jeg har nok gode gener, for min mor har heller ingen etter 5 svangerskap :kidoki:
hevingen
09-01-2006, 22:37
Jeg har brukt Cocoabutter-sticken til BodyShop i ett svangerskap og da fikk jeg ikke strekkmerker, i neste svangerskap brukte jeg den ikke (var ikke mulig å få tak i da) og da fikk jeg masse strekkmerker. Så nå smører jeg med den igjen. Og håper at det ikke kommer nye strekkmerker....
Jeg smurte magen, hoftene og korsryggen med hvetekimolje. Ingen strekkmerker der!! :glis: MEN på rumpa og lårene deriomt... der begynte jeg å smøre da jeg oppdaga små strekkmerker... Så der fikk jeg noen svake på begge sider... :leppe:
nabojenta
11-01-2006, 14:10
har ingen tro på disse DYRE kremene som skal forhindre strekkmerker....
Klart at man kan gjøre huden mer elastisk ol, men da er det like bra å bruke oljer og vanlige kremer med høy fuktighet.Og det kan også hjelpe med å ta en ss olivenolje(el) hver dag... Smaker ikke best, men gir smøring til kroppen..
Får du strekkmerker, så får du...
Ved mine to forrrige svangerskap brukte jeg det jeg kunne bruke..Absolutt alt jeg fant...Og har nå stjernekart på brystene og flotte strekkmerker på hofter og lår..Har bitte bitte litt på magen, men de er ikke mye...
Har ikke noen oversikt på hvor mange penger jeg brukte på div kremer, men det var ikke lite!!!!
Så nei...jeg har ingen tro på disse kremene.....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.