PDA

Vis full versjon : orker ikke mat!

Tidl. bruker
26-08-2002, 12:30
Jeg orker ikke mat, men må ete føler jeg. Jeg har ikke lyst å fortelle det til legen. Orker ikke spekolasjon innen for det området. ER slitne spyskink ellers pga blødniger. :(

Amity
28-08-2002, 22:24
Uff og uff...

Du har det litt sånn jeg hadde det. Men husk: Babyen tar det den trenger av næring, så det er i tilfelle du som får lide av det.

Kan ikke annet enn å trøste:stakar:

Håper det går bedre etterhvert!!

Klem Amity (termin 7.nov)

Rebecca
16-09-2002, 22:34
Hadde også dårlig matlyst de første 4 mnd,kastet opp nesten alt jeg spiste og levde til slutt på epler,legen sa det ikke gjorde noe for :baby: for den fikk det den trengte og at det heller var meg det gikk utover:)
Prøv å spis det du orker og ta vitaminer og kanskje litt ekstra kosttilskudd,folat er også veldig bra å ta.

:findag:
Rebecca(T-7) og lille :baby:

charlie
15-10-2002, 19:42
når man har det sånn, er det viktigste å spise NOE, uansett hva du tror du kan greie å få i deg - kan du f.eks. ikke orke tanken på middag, men kan vurdere å greie pannekaker med jordbær, så gjør du det.

pass på å drikke. syns absolutt du skal si fra til legen. han kan vel ikke akkurat tvinge deg til ikke å spy ved tanken! :spy:

men det kan være viktig at legen vet det ifht. målinger som blir foretatt eller hvis det vedvarer.

det er ikke skadelig for fosteret i første omgang, men noen har det så ille, og det stopper ikke, at de etterhvert må legges inn - så det er greit å ha sagt fra nå.

lykke til!;)