PDA

Vis full versjon : EL-sprøyte spm- termin?

Føniks
05-01-2006, 17:21
Sniker meg inn til dere siden det ikke er noe eget underforum for AIH-mammaer. Jeg sitter å lurer litt på terminen min, den nærmer seg men jeg er usikker på om den er riktig.

Jeg hadde siste mens 3.april og satte EL-sprøyte 17.april. Når er det riktig å anta at EL var? Dagen etter sprøyten, eller enda senere? I følge Fertility Friend var den 18.

Hva har dere hørt om når EL intreffer etter EL-sprøyte?

malla
06-01-2006, 20:13
Jeg tok EL sprøyta på lørdag kl 18:00 og merket at EL-en var på mandag mellom 5 og 6 om morgen. De sier at det tar 32 timer etter EL-sprøyta. Vi hadde hjemme-IVF, dvs. brukte alle medisiner til IVF men for få egg til uttak og skulle ha sex hjemme fom. søndag tom. onsdag. Jeg regner med at EL var på mandag og vi regner ut termin fra da. Og på ordinær UL hadde vi riktig termin.

Håper det hjalp, send meg pm hvis det er noe mer du lurer på....:klemme:

Snuppelure
06-01-2006, 20:49
Hei vennen! Ja nå venter jeg i spenning på din lille søte dater!
De sier at EL inntreffer ca 36 timer etter at sprøyten er satt. Husker du om de sa noe da du var på AIH? De ser gjerne etter det på UL. Husker ikke om du fikk en eller to insemineringer. Men jeg tipper din EL var rett etter første runde og det bare var en, eller omtrent samtidig som nummer to om det var to.

Lykkke til med de nørmeste dagene!
Stor klem

Snuppelure
06-01-2006, 20:49
Hei vennen! Ja nå venter jeg i spenning på din lille søte dater!
De sier at EL inntreffer ca 36 timer etter at sprøyten er satt. Husker du om de sa noe da du var på AIH? De ser gjerne etter det på UL. Husker ikke om du fikk en eller to insemineringer. Men jeg tipper din EL var rett etter første runde og det bare var en, eller omtrent samtidig som nummer to om det var to.

Lykkke til med de nørmeste dagene!
Stor klem