Vis full versjon : Røykeslutt og vektøkning
Jeg lurer litt på om dere som har trappet kraftig ned eller sluttet helt har lagt på dere "ekstra"???
Jeg fikk omtrent sjokk da jeg gikk på vekta i dag morges.... 7 kg + - og jeg er BARE 15+0 !!!!!
Jeg har lagt på meg 13 kilo ca frem til nå, og jeg er 32+1.......
Nå skal jeg til sjekk den 17, men ved siste sjekk (før jul :uff: , så hadde jeg totalt økt 12 kg.
Jeg vil anta at jeg har økt mer etter at jeg slutta enn hva jeg ville gjort om jeg hadde fortsatt. For, jeg har ett enormt behov for å tygge på noe, og en enorm apetitt. Gjerne da på usunne ting.
Er nå i uke 31+ noe...
Slutta faktisk å røyke før eg ble gravid for sambo sluttet og da glemte eg og røyke.
Gjett om det kom som et sjokk da eg plutselig en dag oppdaga at eg ikke hadde røkt på 13 dager.
Men på kg viser det godt!!!!
MokkMokk
16-01-2003, 07:06
Jeg har nok også lagt på meg mer enn jeg ville gjort om jeg ikke hadde sluttet å røyke.
Det kommer vel av at røyken lett blir erstattet av andre ting man putter i munnen,
og da helst fra de mer usunne kategoriene.. :uff:
Likevel - jeg er utrolig glad for at jeg har greid å slutte helt, og det fra samme dag som jeg testet to blå! :D:D
Da får det heller være med en kilo eller tre ekstra i "ballast"!
Klem,
Tidligere Bruker
19-01-2003, 20:13
Jeg la ikke på meg noe særlig da jeg sluttet å røyke for 10 år siden. ;)
:mervink:
Bluelady
20-01-2003, 02:06
Jeg slutta å røyke noen måneder før jeg ble gravid og det gikk ikke så veldig lang tid før jeg hadde litt mer kjøtt på kroppen. På de siste bildene av meg før jeg oppdaget at jeg var gravid ser jeg ganske feit ut, men så fikk jeg jo denne ufrivillige slankekuren da; spydde hver dag i ca. 10 uker.
Har fått mangen kilo takket være røykekutten, men det får så være.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.