Vis full versjon : Pupper...
Hvordan går det med deres?
I forrige svangerskap gikk jeg fra 75b til 75 G!
Kom ikke lenger ned enn til 70D, men er nå oppe i 75D, og der fylles det ut!
Er redd for at jeg må finne fram G-cup'ene mine etterhvert igjen :uff:
Jeg visste ikke at størrelsene gikk til G engang:latter:
Selv er jeg langt fra noen Dolly Parton til daglig, men bh'ene er blitt litt trange, ja! Og ganske såre brystvorter. Sambo hadde lagt på frottelaken sist, men det må jeg visst bytte, det skraper sånn!!
Klager ikke om jeg går opp litt mer i størrelse heller!!
:D
Klem, Tilla2 (6+4)
mamsen27
07-01-2003, 14:22
artig spørsmål
Men med min første gikk dem opp fra 70b til 80c
Med min andre gikk dem opp fra 80c til 85DD(E).
Dette er tre år siden og nå er jeg 85D-DD.
Lurer på hvor mye dem går opp denne gang.
Jeg har 80C og er førstefødende. Jeg har alltid hatt litt for store pupper etter min mening, syntes ikke det er noe pent med store pupper (mannen min liker dem da... :p )
Jeg må si at jeg ser IKKE frem til å få større pupper, de henger nok som det er ;) Hvis de blir for tunge får jeg strekkmerker...
Petterine
07-01-2003, 14:40
jepp, merker at puppene er blitt større..(og samben mener de er hardere også). Har brukt 75B-75C, alt etter hvor jeg har kjøpt de, og merker at vortene tyter opp av bh kanten. Må nesten presse de nedi. kanskje det er på tide og finne seg et par nye bh'er:klapp:
Puppene mine har også blitt større! :D :D
Ganske bra, for de var veldig små fra før av..
Adrienne
07-01-2003, 17:04
Puppene mine liker ikke mine vanlige BH'er, det er faktisk rimelig ubehagelig nå. Så jeg regner med at jeg tar meg en liten shoppingrunde etter noen nye og litt mer behagelige BH'er. Nå har jeg aldri vært noen Dolly Parton jeg heller, så det er ikke så alt for ille. :)
Adrienne :) 7+5
Har nå i flere år brukt 85 C, og syns sjøl at puppene er mer enn store nok i utgangspunktet... Har allerede gått opp til 90 D (kjøpte meg to amme-bh'er faktisk før helga, med skikkelig solide stropper...) Og jeg gleder meg heller ikke til jeg får størrelse HENGEKØYE på mine puppeholdere.....
Jordbærstua
07-01-2003, 17:38
Også jeg som bruker 85 D til vanlig. Har litt store bryster i forhold til resten. Har ikke merket at jeg må kjøpe nye Bh-er ennå, men hvis det er som dere sier må jeg vel gå opp til 100 :p :p Kjenner jo at puppene er harde å såre, men ikke at de har vokst så mye. Har faktisk gått ned i magemål og opp i kilo. Er dette vanlig??????:???: :???: :???:
Tingeling
09-01-2003, 11:39
Her er større pupper veldig kjærkommet..... trenger litt påfyll. Dersom det er mulig ble de enda mindre etter forrige ammeperiode.
Syntes ikke at de har vokst så enormt i omfang, men de er ikke så slappe lenger (ganske faste) også har jeg jo fått noen brystvorter som går smukker og tåteflasker en høy gang :D
...eg føler også at eg treng litt ekstra påfyll! I forige svangerskap vart eg riktig så fornøgd, men dei vart jammen mindre (og slappare) enn før etter at eg slutta å amme!! Og denne gongen ser det ikkje ut til at det skjer så mykje - i alle fall ikkje så langt.
Men den som ventar på noko godt ventar forhåpentlegvis ikkje forgjeves!
:) petrine
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.