PDA

Vis full versjon : Crinone, -morgen eller kveld?

Rosina
07-01-2006, 19:42
Dere som bruker Crinone gel, setter dere den inn morgen eller kveld?

Gynekologen min sa jeg kunne sette den inn på kvelden, men jeg mener å ha lest at man skal ta den om morgenen og være i bevegelse etterpå, fordi gel'en best ble tatt opp når man var i aktivitet.

Og så en annen ting.......kommer Crinonen ut med ujevne mellomrom hos dere? Hos meg kommer den litt og litt ut med hvit farge, for så å komme i noen klumper ca annenhver uke. Disse klumpene har en grå-brun farge. (alt fra lys til mørk) Er dette normalt?

Takk for svar:)

Føniks
07-01-2006, 19:45
Da jeg fikk Crinone i AIH forsøket fikk jeg beskjed om at det var best å ta det om morgenen. Det stemmer godt at Crinonen kommer ut som en seig papirmasse og noen har Crinone som er nesten svart når den kommer ut.

Muggi
07-01-2006, 20:00
Dette kan jeg... :fnise:

Jeg har brukt Crinone de første 12 ukene :dåne: noe ordentlig klin..

Jeg tok om morgenen. Etterhvert som du får lagret litt så kommer det store klumper ut. Der kan det være mange forskjellige farger. Noen reagerer litt på slimhinnene og kan ha sporblødninger. Dette er HELT normalt. Jeg hadde svarte, brune, røde og sikkert grønne prikker i Crinonen min. Jeg skal love deg at den ble studert..

HEELT normalt!! Lykke til!!

isdronning
07-01-2006, 21:47
sier som de andre. vi ble opfordret til å ta crinonen på morgenen da jeg var i aktivitet og den ble godt fordelt der inne. lykke til videre i svangerskapet.