PDA

Vis full versjon : Noe jeg burde skjekke??

linea
08-01-2006, 13:32
Etter at jeg hadde vert på do i dag å bommelommet litt :rødme: så var det en del blod på papiret når jeg tørket meg (sorry detaljer) Jeg regner med at det kom fra nummer to hullet å ikke fra lillegull :uff: men det var en del blod på papiret etterpå å jeg har ingen klumper så da er det vel ikke hemorider..? Noen som har opplevd det samme el tror di vet hva det kan være?? :rødme: Bør jeg ringe en lege el føden el no? regner med det kom fra bommelom plassen, men tørker jo forfra å bak :stønn: Off sikkert litt dumt spørsmål men :uff:

Sita
08-01-2006, 14:37
Høres ut som hemoroider. Nokså normalt å få når man er gravid. Så mye mer om akkurat det kan jeg ikke, men det er ufarlig i hvert fall. Går an å behandle, men jeg vet ikke om det er nødvendig, så lenge det ikke er smertefullt. Sørg for at du ikke blir for forstoppet, sånn at du må presse for mye når du er på do.

Milla(Camilla)
08-01-2006, 19:47
selv om du ikke kjenner noen 'klumper' baki der kan det godt være en innvendig hemoride.

Tidl. bruker
08-01-2006, 21:24
Signerer de andre svarene her, det høres ut som hemoroider.

julibe
08-01-2006, 22:38
Vet ikke hva du mener med "en del" blod, men det kan være at det har gått hull på en hemoride, og at den dermed har blødd en del. Har selv opplevd dette :flau:

Om du er hard i magen og sprekker rundt endetarmen, kan det også blø litt/en del...