PDA

Vis full versjon : Tidlige kynnere

Labbis
08-01-2006, 21:01
Hvor tidlig er det vanlig å få kynnere?

Hadde masse i forje svangerskap, og var sykemeldt store deler pga det. Nå kjennes det ut som det begynner igjen, men syns det er litt tidlig ennå :(

Flere som har fått dem så tidlig? Hadde jo hatt lyst å holde dette hemmelig en god stund til (spes på jobb), men jeg sliter nå..

Kitt
08-01-2006, 21:10
Vet du, jeg trodde ikke det var mulig så tidlig derfor har jeg slått det fra meg. Men jeg er rimelig sikker på at det er kynnere jeg har kjent noen ganger. Men det er ikke plagsomt for meg på noen måte - bare en stramming i livmoren som gir seg etter noen sekunder.

Tidl. bruker
08-01-2006, 21:17
Jeg har hatt kynnere gjennom hele svangerskapet, spesielt i forbindelse med :sengekos: .

Men det høres jo forferdelig ut å være så plaget av kynnere at man må sykmeldes pga det??

Ønsker deg lykke til, og håper at det går bedre med deg i dette svangerskapet:klem:

Ekorn
08-01-2006, 23:10
Jeg fikk min første skikkelige kynner i uke 15, men det er vel individuelt hvor tidlig man kjenner dem - likeså hvor mye plager man får av dem.

Orkidè
08-01-2006, 23:30
Jeg begynnte med kynnere ca i uke 20, da var de ganske kraftige, men hadde neon før det også, men da bare merket jeg at magen ble litt fastere enkelte ganger:jupp: Be jordmoren eller legen din kjenne på magen din ved neste kontroll og de kan kjenne om det er kynnere:blunke:

Toya
09-01-2006, 16:03
Ettersom du har fått barn før er det nok ikke usansynlig at det er kynnere du kjenner. Venter nr 3 nå og har hatt kynnere hele dette svangerskapet. Forrige gang begynte det ikke før 2. halvdel. Første svangerskapet var jeg ikke plaget i det hele tatt.

Labbis
09-01-2006, 19:42
Får høre med gyn når jeg skal på UL i slutten av januar. Første legetime er ikke før midten av februar.

Harefrøkna
09-01-2006, 19:53
Får høre med gyn når jeg skal på UL i slutten av januar. Første legetime er ikke før midten av februar.

ingenting i veien for at du ikke kan ringe lege/jordmor å få en time før.