Store My
26-08-2002, 13:26
Er det noen som vet noe om svangerskapskurs på Bærum sykehus? Fikk et kort med internettadresse da vi var på ultralyd, men det ser ikke ut som denne siden er oppdatert på en stund?
Noen som vet noe før jeg begynner å ringe??
Store My med UL-termin 4. november
Tenker du på jordmorstua.com?
Ser at det ligger litt gammel info der, men om du går på bestilling så ligger det to datoer der (24/8 og 5/10), vel den ene var jo nå i helgen.
Vi gikk på kurs hos disse og var veldig fornøyd med det. Det var på en lørdag, fra 10-16, i stedet for over flere kvelder og passet ypperlig for oss.
Syntes kurset hadde nyttig og nøktern informasjon om hva vi hadde i vente, hva slags smertelindring som fantes, hvordan den ble brukt, bivirkninger etc. Når bør man komme, og en sesjon om foreldrerollen. Både jeg og den vordende far fikk svar på mange spm, og ble kvitt en del myter og vandrehistorier, og fikk et mer avslappet forhold til hele fødselen.
Så jeg kan i alle fall anbefale dette kurset, men det ser jo ut som om det kan bli litt tett opp under termin for deg.
Men ta en telefon til damene, de er veldig hyggelige, og kanskje har de så stor pågang at de må arrangere flere kurs enn det som står på nettet.
Lykke til!
Eforia
T-30