PDA

Vis full versjon : Var på legekontroll i dag

Syrinen
26-08-2002, 15:15
og var så spent for å høre hjertelyden. Og etter en lang og søvnløs natt var klokken endelig 9.00. Sambo var med for han ville ikke gå glipp av å høre de første hjerteslagene, men nei da. Legen mente det ikke var normalt å høre hjertelyden før i uke 20, 21...Så hun prøvde ikke en gang. Jeg ble sååååååå skuffet, *snufs* så nå må jeg vente til UL den 10 september.

Artig det der for en måned siden når jeg var hos jordmor så prøvde hun å finne den, men det var litt for tidlig (uke 11) men hun sa at jeg fikk høre det på neste kontroll.... Men hund prøvde i alle fall..

Jaja, jernlageret mitt har i alle fall sunket mye, så det er vel et tegn på at det er noe der nede, pluss at livmoren var 14 cm så den har grodd.

E

Eirill
26-08-2002, 15:35
Hei!

Så synd at legen ikke ville sjekke hjertelyden da.

Jeg hørte hjertelyd for første gang i uke 12, så jeg synes nok legen din kunne gjort et lite forsøk!

Da får du heller glede deg til ultralyden, dagene går fort - og plutselig ligger du på benken! :)

Lykke til!

Pelen
26-08-2002, 15:38
Dumt av henne å ikke prøve! Hun har kanskje vært med for mange ganger når de ikke har funnet den og det har skapt uro.

Men bra at alt annet så bra ut. Må du ta jern-tabletter nå?

Klem Pelen 15+0

sheila
26-08-2002, 17:22
Jeg var på svkntrl i uke 14 og vi hørte hjertelyden som bare det. Før legen satte i gang sa hun at de sjelden hørte hjertelyden så tidlig men hun prøvde alltid. Neste gang får du kreve at hun sjekker!!