Syrinen
26-08-2002, 15:15
og var så spent for å høre hjertelyden. Og etter en lang og søvnløs natt var klokken endelig 9.00. Sambo var med for han ville ikke gå glipp av å høre de første hjerteslagene, men nei da. Legen mente det ikke var normalt å høre hjertelyden før i uke 20, 21...Så hun prøvde ikke en gang. Jeg ble sååååååå skuffet, *snufs* så nå må jeg vente til UL den 10 september.
Artig det der for en måned siden når jeg var hos jordmor så prøvde hun å finne den, men det var litt for tidlig (uke 11) men hun sa at jeg fikk høre det på neste kontroll.... Men hund prøvde i alle fall..
Jaja, jernlageret mitt har i alle fall sunket mye, så det er vel et tegn på at det er noe der nede, pluss at livmoren var 14 cm så den har grodd.
E
Artig det der for en måned siden når jeg var hos jordmor så prøvde hun å finne den, men det var litt for tidlig (uke 11) men hun sa at jeg fikk høre det på neste kontroll.... Men hund prøvde i alle fall..
Jaja, jernlageret mitt har i alle fall sunket mye, så det er vel et tegn på at det er noe der nede, pluss at livmoren var 14 cm så den har grodd.
E