PDA

Vis full versjon : En Sverige-tur

Nikken
26-08-2002, 15:19
Da er Nikken tilbake etter en langhelg i Sverige (ons-søn). Har kjøpt masse billig babytøy! MÅ tilbake til neste år, for klær til 1 år gamle babyer var det MASSE av! Var i Borås, og der er det veldig billig med klær - mange lagerutsalg. Og så kjøpte vi videokamera! Det blir gøy å ha når babyen kommer! - Kan tipse om at det faktisk ikke var spesielt mye billigere, og vi handlet det av et av Sveriges absolutt billigste leverandører (netonnet)
På Happyland var utvalget lite av vogner nå, så vi venter fortsatt litt med det.
Er det flere enn meg som har panikk for alt som skal være klart...? Vi må gjøre om vaskerommet (som også skal brukes til stellerom), ny utebod skal bygges og vogn og annet utstyr kjøpes inn..... Vil så gjerne ha dette klart før jeg blir for tung..!

Bare noen formiddagsyttringer fra meg :)

MøreMia
26-08-2002, 15:28
ShoppeNikkers!

Du må be med deg ShoppeM(an)ia neste gang du skal handle så skal du se vi skal få spent i veg noen kroner, det være seg norske eller svenske!

Detta var for dårlig! :cool: :D :cool:

Nikken
26-08-2002, 16:17
ShoppeM(an)ia - Nikkers kommer fra et sparehjem, så jeg griner jo av glede når jeg får kjøpt 10 søte (les: tøffe) babyklær til 50 kroner plagget! - Og det i SEK!

Nikk Nikkersen motto: Penger spart er penger til rart! :)