PDA

Vis full versjon : Hei alle kommende mødre!

Tidl. bruker
22-01-2006, 13:59
Hei alle sammen!

Jeg har ikke vært her inne på en stund. Leser innleggene deres og ser at det er flere som er litt fortvilt. Jeg skal lgge inn to tråder her, denne som tar litt generellt og en til om graviditeten min, fødselen og tiden etterpå.

Dere må ikke fortvile selv om dere er alene! Se positivt på ting, dere er selv ansvarlig for at livet deres skal bli bra! Det hjelper ikke gå rundt å tenke negavtivt verken om barnefar eller andre ting! Tro meg, de vil ike merke forskjellen allikevel. -Men det vil barnet deres!! Vær glad, finn på ting, vær med venner og kollegaer, gå på kino, ut å spis, kos dere i denne tiden! Mangen vokser, og det gjør også det lille livet inni dere. Kos dere denne tiden, når barnet kommer vil ALL oppmerksomhet gå til den lille. Det er veldig koselig, ikke misforstå, men litt alenetid blir det ikke mye av! Graviditeten skal være en positiv opplevelse, og det er viktig å gjøre den til det! Denne tiden går så fort over!! (Jeg savner min mage, kunne godt tenkt meg å bli gravid igjen med en gang jeg...:jupp: )

Jeg hadde det tungt i begynnelsen av mitt svangerskap, som dere her jeg har lest om, men det gikk over. -Hadde mye støtte fra familie og venner.
Alt av kontakt jeg har med barnefra er gjennom TK. Orker ikke diskutere, det er hans tap at han skal være så vanskelig. Det finnes grenser for hvor mange sjanser vi skal gi dem til å delta.

Det jeg sier er at dere skal kose dere! Ikke la barnefaren ta knekken på dere. Det kommer til slutt en fin mann som vil gi dere den respekten dere fortjener!
Dere har det beste i livet i vente!! -Et lite barn som for alltid vil være en del av dere! :elsker: Det vil gi dere så masse glede og lykke at dere bare aner ikke! Å bli mamma er det fineste som finnes!! Og man har alltid noen å dele gledene med!! -Familie og venner blir desto nærmere i en slik situasjon, så ikke fortvil!!!

Klemmer fra crown og crown jr.

Afrodite1964
03-02-2006, 09:02
Kjære Crown!

Takk for oppbackende innlegg fra deg, dette trenger vi kommende alenemødre! Jeg tror også at det vil gå bra, men sliter fælt med kjærlighetssorg, tenker på barnefaren HELE tiden!
Fint å høre om dine opplevelser i forbindelse med fødsel og tiden etterpå også!
Takk igjen!