PDA

Vis full versjon : Åh hjelpe meg!

Saga
26-08-2002, 15:54
Jeg sovner HELE tiden.....sover og sover og sover og sover....
I våken tilstand er jeg i en konstant døs.........
Jeg, som vanligvis er superaktiv og kjemperastløs er nå forvandlet til en søvngjenger 24 timer i døgnet!:o :o :o

Dette er ikke klaging. Jeg vet jo hvorfor det er slik og smiler med tanken, men jeg må innrømme at jeg ikke forventet at jeg skulle melde meg HELT ut i en periode.....:sover:

Nå går jeg og legger meg igjen...og sover noen timer til:sover: :sover: :sover: :sover: :sover:

:findag:

Hampus
26-08-2002, 16:02
Er veldig trøtt jeg og! :sover:

Men jeg har en villter 1-åring som holder meg oppe. :D Hun sover to ganger om dagen og da prøver jeg å legge meg nedpå og sove litt!

Når jeg var gravid med henne la jeg meg på sofaen etter jobb og sov til jeg skulle legge meg for natta! :sover: Da var jeg søvngjenger da! :D Sist ga trøttheten seg når jeg var rundt 3 måneder på vei! :kidoki:

:findag:

6+2

jippii
26-08-2002, 17:21
:(

jeg har det på samme måte. Har alltid vært (sikkert altfor) aktiv - trent mye og holdt et høyt sosialt aktivitetsnivå ... men nå er det helt stopp. Orker såvidt å dra meg opp de fire etasjene til leiligheten etter jobb - og deretter sover jeg .. og sover .. og sover. :uff:

håper det blir bedre ..

Lavendel
26-08-2002, 20:59
Velkommen i klubben :lol: Jeg er også trøtt for tiden,men jeg får ikke så mye søvn,det er ikke så lett å legge seg nedpå med en tenåringsdatter og en :baby: i huset :lol:
Så når kvelden kommer ser jeg frem til å :sover: :sover: :sover: :o
Trøttheten varer ikke så lenge,den går over etter en liten stund :klapp: Heldigivs for det...:kidoki: :lol:

Hang
27-08-2002, 13:20
Kjenner igjen den ja. :sover: :sover: :sover: :sover:
Hele tiden. Gjerne 10-11 timer på natta + en time eller to på ettermiddagen hvis det er mulig. Merker at jeg har skikkelig kort lunte etter jobb, hvis jeg ikke får hvile litt. Det går ut over mann og barn.

Gaupa
27-08-2002, 17:17
Kjenner meg igjen her, ja :)
Og jeg som har begynt å jobbe igjen også. :sover: jo nesten foran skjermen. Noen ganger er det skikkelig vanskelig å holde øynene oppe, litt :o Håper ingen legger merke til det, for jeg har ikke fortalt det her enda :p

Da jeg gikk gravid med storebror, kunne jeg komme hjem fra jobben og :sover: på sofaen. Våknet for å spise middag, og :sover: igjen til det var på tide å gå og legge seg :lol: Det går jo ikke nå, med en :storeb: å passe på om ettermiddagene!

Selleri
27-08-2002, 21:20
Gjett om jeg kjenner den, ja... Er så trøtt, må bare legge meg ned og sove på sofaen en stund når jeg kommer hjem. Jeg visste ikke at man ble så trøtt av å være gravid, men jeg har forstått det sånn at det er helt normalt... Jeg er helt utrolig sliten og - fysisk. I dag har jeg ikke orka å sette på en maskin med klær en gang... Jaja, de sier det går over - jeg stoler på det! :)

:klapp: :klapp: :klapp:

Selleri 6+5