Vis full versjon : Senter for gravide!!!!!!
Jordbærstua
08-01-2003, 23:01
Er det noen her inne som går på svangerskapskontroll på "Senter for gravide" i Gabelsgate i Oslo?????? Hvis, kan du fortelle litt om dette stedet. Jeg har fått time der, men skal ikke dit før i slutten av januar. Lurer på hvordan de er!
:baby: i magen er 7+3
Det må da være noen her inne som bruker Senter for Gravide? Har aldri vært der selv, men har bare hørt flotte go'ord om senteret, så tror nok du er heldig som skal gå der!
Jeg har ei venninne som brukte det, og hun hadde i alle fall bare gode ord å si om stedet!
Hei,
jeg går til Dr. Sande på Senter for Gravide. Jeg er selv fornøyd og oppsøkte senteret fordi jeg bare har hørt skryt om det, spesielt når det gjelder oppfølging av komplikasjoner, som også er årsaken til at jeg går dit. Han er blitt så populær at han ikke kan ta inn alle, men fokuserer på komplikasjoner utifra hva jeg vet da.
Micro :)
Termin
Eva Maria
13-01-2003, 17:45
Hei, jeg går hos Sande på Senter for Gravide og er veldig førnøyd. Jeg har et risksvangerskap men føler meg veldig trygg med oppfølging fra Sande*s.
UL utstyr etc er mye bedre enn på Ullevål :-)
e og idag :klapp:
Jordbærstua
13-01-2003, 18:19
Men kan dere fortelle litt mer om hvordan det er der inne. Jeg er litt spent. Hører at mange sier det er bra, men HVA er bra?
Eva Skille
13-01-2003, 21:48
Sande er en gynekolog/lege som er spesialist på graviditet og komplikasjoner runt dette. Hans kone er jordmor og jobber sammen med ham. Det er som å gå til en vanlig svang.kontroll. Forskjellen er at han er spesialist og er veldig kunnig.
Han tar UL vær gång du er der og sjekker det som trenger sjekkes utfra hvilke komplikasjoner du har.
e
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.