PDA

Vis full versjon : Hva er det med meg da?!

Millus
26-08-2002, 16:34
:leiseg:

Jeg er så frustrert og fortvilet nå!

Er på dag 27....Har gått på dobbel Pergo denne mndnen.

Fikk positiv Persona EL test 13 til 16 august, da hadde jeg ikke flere tester og ta... er det normalt og få SÅ mange dager med pos. test? Og hvilken dag kan jeg regne som EL dag?

Hadde kos 9, 10, 12, 13 og 16, 17 og 18 august...

Har siden EL vært kvalm og hatt sultfølelse hele tiden, selv om jeg nettopp har spist. Puppene er ømme og ikke ømme om hverandre.
Har mensmurringer og hetetokter...

Tok en CB test på lørdagskvelden dag 25 (ja vet det var litt tidlig...men håpet på en svaaaaaaaak blå strek hvertfall....) og den var SUPERNEGATIV!!! :(

Jeg sippet i hele går, og når samboeren fortalte at han etter en helg på firmatur til Sverige kun hadde kjøpt en Travelpack med Extratyggis til meg rant det over! Jeg gråt i flere timer fordi jeg ble så skuffet.... :trist!:

Litt flau over det i dag da...:uff: :blush:

Hva er det med meg? Har satt meg til og vente på mensen...så får jeg håpe deg roer ned hormonene!!!

Si at jeg ikke er den eneste som klikker nuts! Si at de med de hvite frakkene sikkert ikke kommer og henter meg....

Si at den nok blir min tur også snart til å få :baby: i magen....

Sukk...

Klem en småtrist og svært hormonell

millus

Maz
26-08-2002, 16:50
:leiseg: :stakar:

*Martine*
26-08-2002, 16:51
Sender deg masse gode:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Og ønsker deg lykke til, for du vet alldrig når to blå lyser mot deg:kidoki:

Tidligere bruker
28-08-2002, 11:15
Men du, så lenge tanta ikke har kommet, så er det jo håp da!!

:klem::klem:

Beate
30-08-2002, 15:58
Enig med d-lady!

Lykke til!

Anja22
03-09-2002, 02:40
Enig med D_lady det er jo håp enda!!

Tenker meg at de to blå kommer til slutt, Har faktisk hørt om de som ikke fikk de to på hjemmetest men slo ut hos legen. Du kan jo prøve det?

Uansett lykke til og før du vet ordet av det og ikke tenker så mye på det så er junior på veg.