PDA

Vis full versjon : Ordinær UL overstått

Tassen-72
29-01-2006, 20:41
Så har vi endelig vært til ordinær ultralyd. Jeg var jo meganervøs i flere uker i forvegen... Var sikker på at de ikke skulle finne et bankende hjerte... Og jeg sov nesten ikke natten før, og var helt skjelven og nervøs da vi ventet på å få komme inn... :ups:

Heldivis fikk vi "verdens snilleste" jordmor. Hun skjønte med en gang at her var det en nervøs mamma, så det første hun sier er "Og her har vi et bankende hjerte"... :happycry:

Og ellers så alt helt flott ut. Og utifra det den lille der inne ville vise fram, så er det en liten jente jeg har i magen. :elsker:

Når det gjelder terminen, så ville ikke hun endre på den, hun holdt seg til at jeg var 2+0 den dagen eggene ble satt inn. Hun sjekket bare at alle mål stemte sånn noenlunde med hvor langt jeg var kommet.

Masse klemmer fra en overlykkelig Tassen :lykkelig:
:klemme:

GyldenLøve
29-01-2006, 22:16
Gratulerer så mye med vel overstått UL!!! :rørt: Flott å se et bankende hjerte, og at alt annet er i orden også!

Gruer meg og gleder meg masse til det blir min tur...

Yvert
30-01-2006, 11:41
Hei Tassen
Gratulerer med vel overstått ul. og så herlig å se at alt er vel med den lille...Og gratulerer med jente...

Skjønner godt du var litt nervøs...Har vært det litt jeg også. Skal på ordinær ul på fredag og gleder meg litt nå. For denne uken har jeg kjent masse liv, og da vet jeg at det er iorden...vi ønsker også å vite kjønnet hvis de kan se det...

Lykke til videre og kos deg med at det spirer og gror der...:jippi:

Vavavavoom
30-01-2006, 13:04
Så gøy!! :jippi:

Du skal se det går helt fint og at du om noen mnd sitter med en liten :babyjente på armen :elsker:

Sparky
30-01-2006, 15:03
Så flott, Tassen! :klemme:

MorO
30-01-2006, 17:23
ÅÅÅÅÅHHHHHHHH GRATULERER SÅ MASSE MED EI JENTE TASSEN!!!:) Så utrolig herlig!dere må være så lykkelige over å ha sett den velskapte lille på ordentlig UL....
Gleder meg stort selv også nå,å er så spent på hva de finner der inne... bare en uke og to dager igjen, så nå er du liksom ikke såååå langt foran meg lengre tassen....:)
KOs deg med bildene og den voksende magen!
:klem:

Muggi
31-01-2006, 10:25
Gratulerer SÅ mye med vel overstått UL.. Gratulerer med en jente :hjerter: baby i magen!!

:klemmer: