PDA

Vis full versjon : utflod

Unregistered
09-01-2003, 16:17
Hei på dere.

Kanskje ikke så veldig pinlig spørsmål, men allikevel..

Jeg har siden jeg ble gravid hatt masse utflod, - har måttet bruke truseinnlegg absolutt hele tiden. Nå er jeg i uke 25, og det er verre enn noen gang, synes jeg. Jeg må skifte innlegg ofte. Forrige sv.skap kunne jeg sove uten truse, men det går ikke denne gangen, nei. Og står jeg for lenge uten å ta på truse etter dusjen, renner det litt nedover lårene.

Ikke det at det er så stort problem, men vil gjerne høre om det er andre som har det likedan.

Ikke er det spesielt illeluktende, så jeg tror ikke det er snakk om noe infeksjon, heller. Det er bare litt ubehagelig når man ikke føler seg "ren" nedentil en halv time etter dusjen.

Noen andre med samme problem?

charlie
09-01-2003, 16:24
.. har absolutt mer utflod enn som ikke-gravid - ingen tvil om det!

ellers kan du også høre med legen om du kanskje har en sopp-infeksjon, det er vanlig for gravide. men hvis du ikke har plager ,så spiller det i og for seg ingen stor rolle heller.

hilsen

charlie, termin 23.06.2003 ;)

Stompi
09-01-2003, 18:06
jeg har oxo utflod...... hadde ikke det før jeg ble gravid, men ikke så gale som deg da......:stakar:

Tidligere Bruker
09-01-2003, 22:22
Litt mere utflod er helt normalt ja. ;)
Men klør det, og har klumper, eller lukter vonsdt, bør du kontakte legen. :)

:mervink:

Tidligere bruker
10-01-2003, 10:15
Jegf har mye mer utflod enn før. Og med meg klør det veldig også. Men jeg har fått påvist både soppinfeksjon og Streptokokk B. Så det er derfor det klør med meg.

Syns du det er for ille, eller at det klør, så snakk med lege/jm du.

DL 23+0