Vis full versjon : Mindre ømme pupper i dag
Jeg er nå 6+3 og har hatt veldig ømme pupper til nå. I dag er de fortsatt ømme, men de er litt mindre ømme. Spesielt den ene... Jeg blir naturligvis bekymret. Har lest flese som har sagt at symptomer kommer og går, men jeg hadde håper at noen av dere med erfaring kunne svare meg likevel? Jeg har lite andre symptomer, så kan liksom ikke si om de også har forsvunnet. Er det noen grunn til bekymring?:trist2:
PS. Jeg er lite aktiv på denne siden nå. Dette fordi jeg har mistet før, og tørr liksom ikke helt engasjere meg før jeg vet ting er lit sikrere. På onsdag skal jeg på UL, og om alt er bra da, så vil jeg nok bli en veldig aktiv deltaker her inne.:tøff:
Klem til alle fra en forhåpentligvis snart kjempe aktiv SM bruker.
hjelp... Redd jeg nå...:trist2:
hjelp... Redd jeg nå...:trist2:
Uff det er ikke godt å være redd, men om jeg kan trøste deg litt med at jeg er 14+3 og ømme pupper er så godt som borte, ikke noe mage å snakke om og ellers lite som viser at jeg er gravid (untatt vonde hofter)
Det er helt vanlig at symptomene kan bli svært vage og til tider helt borte - man kan rent glemme at man er gravid. Følelsen av å ikke vite er ikke bra og spsielt hvis du har mista før... Har selv vært skånet for det til nå i hverfall, heldigvis.
Håper du får litt ro i sjela og at UL viser et underet du bærer :)
Uansett - gratulerer og lykke til:klem:
Reggius
Uff det er ikke godt å være redd, men om jeg kan trøste deg litt med at jeg er 14+3 og ømme pupper er så godt som borte, ikke noe mage å snakke om og ellers lite som viser at jeg er gravid (untatt vonde hofter)
Det er helt vanlig at symptomene kan bli svært vage og til tider helt borte - man kan rent glemme at man er gravid. Følelsen av å ikke vite er ikke bra og spsielt hvis du har mista før... Har selv vært skånet for det til nå i hverfall, heldigvis.
Håper du får litt ro i sjela og at UL viser et underet du bærer :)
Uansett - gratulerer og lykke til:klem:
Reggius
Tusen takk for svar! *klem*
Synes liksom det er litt tidlig å miste symptomer så tidlig... Men vondten i puppene er langt i fra borte, men de er bare endel ømmere enn i går og tiden før. I går var de faktisk ømmere enn noen sinne...
Ja, jeg er livredd jeg skal miste igjen... Men jeg får bare være positiv og og håpe å få se vårt bittelille på onsdag!:)
Tusen takk for svar igjen!:)
Hei igjen...
Måtte bare si en liten ting til... Jeg hadde ikke noen som helst symptomer før uke 7-8 (untatt mistet mens seff) - da ble jeg litt kvalm. Ømme pupper fikk jeg ikke før uke 10-11, men da ble de helt fryktelige :) Det har gitt seg litt nå. I og med at jeg ikke skal ha UL før i uke 17 så er jeg en del spent... Jeg har heller ikke hørt fosterlyd. Men forskjellen fra deg er at jeg aldri har mistet og dermed er jeg *forholdsvis* rolig på dette heldigvis... Men jeg gleder meg til UL og høre fosterlyd - det gjelder enda mer for han som er gravøren :)
Igjen lykke til - håper du gir en liten tilbakemelding når du har vært på UL... venter spent :jupp:
Reggius
Slike symptomer varierer veldig. Man kan nok ikke bruke det for å vurdere om det går bra eller ikke med spiren i magen.
Men jeg forstår godt frykten din. Håper lille spiren vokser og gror som den skal der inne :kryss:
Tusen takk for gode svar jenter!
Jeg kan jo fortelle dere at jeg faktisk tror puppene er mer tilbake til det ømme normale i dag.:jippi: I allefall er de ømmere enn i går.
Men jeg kjenner fortsatt at brystvortene er mindre ømme enn de var en periode, kanskje det er normalt sålenge selve puppen fortsatt er øm?
Ja, jeg skal oppdatere dere etter morgendagen. Har Ul klokken 1300. Er livredd, men jeg håper av hele mitt hjerte at alt er bra!
Tusen takk for at dere er interessert! :jupp:
Cleopatra
31-01-2006, 11:47
Masse lykke til på UL! Det er forøvrig HELT VANLIG at symptomer forsvinner (heldigvis med tanke på kvalme!!)
Jeg har hatt superømme pupper hele tida (slik at dem veerker, og spesielt den høyre :rødme: ). Og i dag var det heelt stilt, kunne tilogmed ta på brystvortene uten at jeg jamra meg :jupp: Jeg var til UL i dag, og der var det liv. Så, jeg tror nok ikke du har noooe å være redd for!
Lykke til imorgen!
Rennanet
31-01-2006, 13:48
Jeg hadde VELDIG ømme pupper i begynnelsen jeg og. det var slik jeg begynte å lure på om nie hadde skjedd. Min mann kunne ikke komme i nærheten av meg en gang.:rødme: men det forsvinner og det er HELT normalt. Lykke til på ul i dag. Og håper spiren denne gangen klammrer seg fast. Håper du får et problemfritt svangerskap og at vi kommer til å se mye til deg her inne i tiden fram over.
Klem.
Tusen takk jenter! Dere beroliger meg:)
Jeg er fortsatt veldig spent da, er redd, men håper på det beste! :jupp:
Her kommer en oppdatering. Hjertet slo! :jippi:
Jeg er mellom 6+4 og 6+5 uker påvei.:hyper:
Alt så helt perfekt ut! :tøff:
Nok engang, tusen takk for alle svarene! :)
Marthemor
01-02-2006, 15:41
Så bra at alt sto bra til med den lille! :klemme: Vi er like langt på vei vi. Er 6 +4 etter terminkalkulatoren jeg :jupp: det kan jo endre seg når jeg skal til sjekk da..
Så supert....
Da har du nok fått roen tilbake og kan nyte det som skjer :)
Lykke til videre i svangerskapet...
Reggius
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.