Vis full versjon : navn
Er det noen som har tenkt på navn. Jeg vet det blir gutt og vi har tenkt på Adrian. Det står åpent ennå,men det er favoritten hittil.
selda 18+6
Aron. Men Adrian er veldig fint:klapp:
Her blir det nok Sivert om det kommer ut en gutt, jentenavnlista er korta ned til fire mulige:Eirill, Tiril, Stina og Karen.
Jeg la inn et navneinnlegg i går kveld, se her (http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?s=&threadid=1942) , og kom med deres mening da? :)
:findag:
Vi har vel bestemt oss for Josefine eller Theodor. (Syns Sofie er veldig fint også, men det heter hunden til mamma, så det blir litt for dumt...)
Tilla
Her blir det en liten Emil, for jeg fikk vite på ul at det nok var en gutt der inne.
Skulle det bli en jente så blir det nok en liten Sunniva eller Linnéa.
Hei
Her blir det Alexander eller Tiril. Om det passer på den som kommer ut til slut.:D
Freja 21+4
Hei
Her blir det Alexander eller Tiril. Om det passer på den som kommer ut til slut.:D
Freja 21+4
Hallo jenter.....
Blir det ei lita jente, heter hun nok MAIA......
Blir det en liten gutt har vi tenkt på Oliver, eller det samme som Tilla,nemlig Theodor....
Hilsen tjorven og knøttet (17+4)
melankolibri
27-08-2002, 12:47
Tja...Hvis det blir en jente så blir det nok Maya (her også Tjorven). Men med "y". Og blir det en gutt så skal han hete Jayson, etter min kjærestes far som døde for litt siden. Jeg vet at guttenavnet er litt vel uvanlig, men jeg syns det klinger fint jeg :D
...så vi har sånn halvveis bestemt oss for Mads. Skal ha et navn til, har kort etternavn, og vipper da mellom:
- Mads Theodor
- Mads Emil
- Mads August
Tar gjerne imot meninger eller tips om andre fine Mads-kombinasjoner! :)
Sala 20+0
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.