PDA

Vis full versjon : Får "kjeft" når eg ligg på sida

Krølla
26-08-2002, 17:43
Hei!

Lille klumpen min er veldig snill om kvelden, og legg seg til ro ganske så snart etter meg. Eg ligg ofte på ryggen, og det er i denne stillingen klumpen roer seg fortast ned. Problemet er at så snart eg snur meg på sida så blir det mykje romstering. Eg veit jo ikkje om eg tolker dette riktig, men det føles som om den blir litt småirritert og ikkje liker at eg ligg i denne stillinga. Avogtil berre MÅ eg ligge på sida for å få sove, og då hender det (mens sparkinga står på) rett som det er at eg får litt rare tankar som "kanskje h*n prøver å seie frå om at foten hans/hennar ligg i klem", "kanskje eg har skvist ein kroppsdel og bebisen sparkar i smerte" osv.

Veit jo at det ikkje er farlig å ligge på sida (ellers er det mange som ville hattt problemer!!), men eg blir no likevel litt engstelig for at eg skal legge meg på foten, hodet el.l. til småen. Er dette mulig eigentleg?? Kan mors liggestilling skade barnet? Eg ligg aldri på magen altså.

Når det blir mykje sparking på sida så får eg avogtil så dårlig samvittighet at eg berre flytter meg over på ryggen...:bonk:

Nokon andre i samme båt her?

Miro
26-08-2002, 17:47
Gosh :soh: Ligg på siden å kos deg. Jeg ligger bare på siden, da jeg ikke klarer å ligge på ryggen. Minimiro har sagt fra fler en en gang med et dunk eller to. Jeg regner dog med at det ikke er fordi jeg ligger på siden. Det er nok ikke derfor din lille rører på seg.. Og det skal myyyyyyyyye til før du klemmer en fot eller no..

Miro (fra septemberklubben):)

sola
26-08-2002, 23:04
Du kan med sikkerhet ligge på siden uten å skvise noe, håper jeg...Jeg ligger alltid på siden, av den grunn at jeg får pusteproblemer etter et par minutter på ryggen:p

De to i magen min sparker også godt ifra når jeg ligger på siden, men tror det er fordi magen kommer ned mot madrassen! Skulle jeg sovet i en annen stilling måtte det vært sittende
:uff:

Klem Sola 32+5 og :baby: :baby:

Malinmor
27-08-2002, 01:02
Bare kos deg på siden du:) Ingen fare, fordi lille nurket ligger så godt polstret inne i livmora med fostervann som beskytter rundt;)
Så du kan trygdt ligge på siden. jeg ligegr halveis på magen noen ganger om natta jeg, og det går så fint atte:D Men hun styrer masse hver dag og kveld:p

Kos deg på siden du:klapp:

Klem:stakar:

sunniva
27-08-2002, 20:43
Hos meg er det også mer liv når jeg ligger på siden.

Sunniva 33+3