LilleMy
26-08-2002, 18:23
Jeg har et lite problem...Da jeg stod opp tirsdags morgen så var det skjedd noe veldig rart med magen min. Fra å være flat så hadde den vært frekk nok til å plutselig(?!) begynne å bule utover! Skikkelig mage har jeg fått nå! Jeg har siden da forsøkt å scanne klesskapet for klær som kan passe. Men jeg klarer ikke å sette sammen klær som ser litt stilige ut over denne magen! Jeg er ikke vant med at den står ut sånn! Jeg vil veldig gjerne vise den frem, men nå ser det bare ut som om jeg har tatt noen øl for mye. Jeg ser veldig uproposjonal ut:(
Er det noen som har noen tips til hva en kan gjøre? Uten å måtte løpe til butikken og kjøpe nytt? Hva bruker dere til klær? Og hva gjør man til vinteren når det blir kaldt. Jeg blir vel gående i sånn park-dress for voksne og snow joggere...:uff:
Er det noen som har noen tips til hva en kan gjøre? Uten å måtte løpe til butikken og kjøpe nytt? Hva bruker dere til klær? Og hva gjør man til vinteren når det blir kaldt. Jeg blir vel gående i sånn park-dress for voksne og snow joggere...:uff: