PDA

Vis full versjon : Vonde bein.......

cleo
26-08-2002, 18:37
:leiseg: Beina mine er blitt så vonde!!!

Jeg har vært heldig å sluppet unna de værste plagene så langt. Men nå begynner beina å bli skikkelig vonde!!! De er kjempehovne og det er vondt under forsålen. Hvis jeg har sittet lenge eller feks står opp om natta halter jeg, så vondt er det ene beinet.... Heldighvis kan jeg fremdeles bruke sandaler, for det er det eneste jeg får på meg. Om nesten tre uker skal jeg i bryllup, og hva jeg skal ha på beina da det skjønner jeg ikke.

Så nå må jeg legge meg på sofaen med beina høyt, hvis jeg skal klare å gå på jobb i morgen...... Det tar lang tid før de roer seg ned..............

:bonk: :leiseg: :bonk: :leiseg: :bonk: :leiseg:

Simba
26-08-2002, 22:50
Hei Cleo!

Jeg forstår deg så godt, og vil komme med et par anbefalinger:

* ta en tur til fotpleieren!! Det hjalp meg veldig...riktig nye undersåtter!
* kjøp inn støttestrømper. (jeg har kjøpt inn et par slike, og de hjelper sikkert, men jeg har brukt dem lite og ingenting hittil, grunnet denne varmen. Får håpe den gir seg snart!)
* kjøp gjerne noen nye sandaler på salg, i en str større enn vanlig! Og når det gjelder bryllupet, syns jeg du skal tenke comfort fremfor estetikk......kanskje finner du noen nye, pene sandaler på salg også?

Lykke til!:)

Polyanna
26-08-2002, 23:48
Et par tips til:

- Ta et håndkle og vri det opp i kaldt vann. Legg det over beina når du ligger med dem høyt, eller, enda bedre, få mannen til å massere/gni føttene og leggene dine lett med håndkleet. Gjør underverker.
- Det finnes noen sånne ice cooling gel type kremer som også er behagelige
- Hvis det finnes et svømmebasseng i nærheten av der du bor, ta en svømmetur. Ellers er et karbad eller til og med en iskald dusj deilige alternativ. Det driver vann ut av kroppen - helt sant!:)