PDA

Vis full versjon : Litt redd for å bli avvist

nebby
10-01-2003, 23:42
Hei.

Håper at det blir litt mer ryddig skrevet enn jeg har det inni meg.
:(
Menn, ja mannfolka våre, de er ikke lette å forstå. Noen ganger er det som om de umulig kan tenke seg om før de sier noe,:bonk:

I går fikk vi endelig kommet oss i seng, og etter at jeg hadde tømt denne blæra mi 100000 ganger før jeg fikk ro, så tenkte jeg at jeg skulle ta insnativet til en intim og hyggelig stund.:)

vel da jeg begynte å gjøre tilnærmelser, fikk jeg slengt i trynet: jasså er du hol nå da?

Jeg begynte å :leiseg: og var ikke særlig lite paff da.
men så ble vi liggende å prate en stund og da begynte han å gjøre tilnærmelser, og ville ha reaksjon fra meg. men da var jeg så kvalm, svimmel og deppa at jeg bare lå der og følte at jeg ikke hørte hjemme noen sted.

Hvorfor tenker ikke de over hva de sier????:???: :???: :???: :???:

Bare en liten klage fra meg

Pusen
14-01-2003, 02:21
Det er ikke alltid så lett å være mann heller. Menn har ofte lyst vet du, og mange ganger oftere lyst enn kvinnen sin. Selv om menn vet at de skal være forståelsesfulle og si de rette tingene til en hver tid, så er det ikke alltid det fungerer slik.
Tenk deg, han har vel lagt og hatt lyst mange ganger før du tok initiativet, og når du så tar initiativet så skal han automatisk være klar. Selv om han var det før du gjorde det så er det ikke sikkert at han er det når du gjør det.
Hvorfor? Tja, det er vanskelig å forklare, men det er vel en slags reaksjon. Selv om menn har oftere lyst så kan det kanskje være vanskelig å være klar 100% av tiden. Det blir vel liksom litt "maskinelt" når det blir slik, være sulten hele tiden men ikke kunne få mat, og når endelig maten står på bordet så knuser forventningene han har hatt hele greia??

Som du sikkert skjønner så er jeg selv mann, jeg låner bare nick'et til min kone her av og til.
Jeg skjønner din manns reaksjon, jeg har selv opplevd det samme. Men jeg forrsvarer ikke det han sa, slikt bør vi klare å la være. Men det er ikke så lett alltid. Å være forståelsesfull, si alt rett osv.

Men uansett, prøv å snakke med han om det, vis forståelse selv om du kanskje ikke mener det helt. Da får du kanskje noe igjen senere c",)

Lykke til i alle fall!

Hilsen
lykkelig "gravid" Hannkatt.