Vis full versjon : Til dere som har mistet....
Jeg vil bare gi dere en :stakar: .
Har lest på presentasjonene, og gråter med dere og det vonde dere har opplevd.
Ønsker dere alt godt i dette svangerskapet, og håper vi alle blir flinkere til å snakke om de små englene som ikke fikk lov til å være her sammen med oss.
Tusen takk for at jeg fikk lese historiene deres.
Snikleste litt jeg også så jeg har fått med meg inlegget ditt i terminklubben. Håper du ikke blir skremt av å lese inne på dette forumet, det er iallefall ikke meningen vår.
Det er hjertevarmende at folk bryr seg, for det er en gang slik at folk gjerne vil slippe å høre om ubehagelige ting. Verden går fort videre mens vi gjerne blir stående igjen nesten alene med sorgen.
*Lolita*
11-01-2003, 02:42
jeg vil også gi dere en :stakar: det gjør så vondt å lese historiene deres...... dere er sterke.... kjempe sterke, og jeg er så imponert over at dere har klart dere gjennom det.
:stakar:
Beklager jeg har ikke flere ord.... :leiseg:
Nei, jeg blir ikke skremt; bare så usigelig trist inni hjerterota av at det er noen som opplever noe så vondt.
Syns dere er sterke som skriver om det, og blir så glad når noen lykkes i å få småsøsken til englene. Selv om mine foreldre aldri har snakket om det første barnet de fikk, så har jeg fått med meg historien i grove trekk, og har alltid vært trist fordi jeg ikke fikk bli kjent med storesøstern min.
Håper dette forumet kan bidra til at dere som har mistet føler at dere har et sted hvor man ikke trenger å pakke inn de vonde tankene, jeg tror også at alle egentlig har godt av å høre slike triste historier, så kanskje vi våkner litt opp og tar bedre vare på hverandre og tenker på de små englene.
Uten at jeg har opplevd den sorgen det må være så tror jeg vel at det værste må må være å ikke snakke om det som har skjedd.
:klem: fra meg
For meg er det ikke skremmende - det er virkelighet. Det er deres virkelighet, men det er også vår. Det at noen opplever å miste et barn eller flere påvirker jo også oss andre som står rundt dere, så for meg er et slikt forum både nødvendig og nyttig. Jeg håper dere finner støtte i både hverandre og i oss når det gjelder å få luftet bekymringer, frustrasjoner, tanker og gleder - både rundt det som har vært men også rundt det som nå er. Jeg skal love dere at det vil ikke bli stille rundt dere. :klem:
Jeg vet at vi i verden rundt har lett for å gå videre. Vi glemmer nok ikke, men det er så mange andre ting som opptar hverdagen vår at englenes dødsdager og fødselsdager ofte blir borte i kaoset. Jeg håper at dere roper og skriker og vifter litt med armene slik at vi kan han mulighet til å huske sammen med dere. Minnene om de englene jeg leser om, både her inne og andre steder, vil for alltid være med meg... Men jeg håper også at dere har styrke nok til å minne oss på dere selv noen ganger - den styrken som vi andre burde hatt er det dessverre ofte dere englemammaer som må ha. :leiseg:
Usammenhengende og rart, ble dette. Jaja. Men det ble i alle fall noen ord fra meg - noen ord om at sorgen også er en naturlig del av et slikt forum - og en hilsen om at jeg leser, følger med og føler med.
Sterk lesing og tårene renner. Det er alles mareritt å oppleve det dere har vært gjennom.
Syntes dere er sterke som har klart å komme dere ovenpå igjen og startet på nytt!
:klem:
Vil også få gi dere en :stakar:
Jeg synes det er flott at dere fikk deres eget forum, og håper dere får utbytte av dere.
Lykke til i svangerskapet dere er i nå.
Diamanda
12-01-2003, 21:55
Det varmer med støtte og sympati, og synes selv dere er tøff som leser våre historier nå i denne tia.
Vi gjør hverandre sterke, og jeg for min del hadde nok ikke vært mye til menneske hadde det ikke vært for alle de fine menneskene som har støttet meg og vært der..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.