PDA

Vis full versjon : Haster litt- Vondt i magen og nedtrykk i 19 uke.

Pio
26-02-2006, 13:55
I går og dagen før hadde jeg litt blod på papiret etter at jeg tørket meg, men ikke noe mer enn det. Bekymret meg ikke så veldig, men holder selvsagt øye med det hvis det skulle komme mer.

I dag har jeg så vondt i magen, men sterk følelse av nedtrykk, det kommer og går, men når det er vondt så er det så vondt at jeg såvidt greier å holde meg på bena. Hvis jeg legger meg ned og slapper av litt blir det bedre etter en stund, og akkuratt nå er det bare såvidt jeg kjenner det.

Dette er jo nr to så jeg vet jo at stikninger og slikt er vanlig, men dette er helt annerledes.

Noen som har peiling på hva dette kan være, eller som har opplevd det samme så tidlig? Hvis det fortsetter sånn så ringer jeg selvsagt føden og spør de om råd.

Rennanet
26-02-2006, 14:29
Beklager, vet nok ikke hva dette er. Men syntes du skal ringe føde eller legen din og prate med de. Når du sier at du har så vondt at du ikke klarer å stå på beina dine så er det jo ganske vondt. Ta å ring så du får det undersøkt. Lykke til, håper alt er bra og at du ikke trenger å bekymre deg. :klem:

Pio
26-02-2006, 20:10
Takk for svar. Nå har det gitt seg litt utover dagen, så jeg antar at det ikke var så farlig. :jippi:

Nuta
26-02-2006, 20:42
:nervøs: må ikke skremme meg sånn som dette altså, hvis det kommer igjen så kom deg til legen!
:klemme: