Vis full versjon : vil reise bort
Jeg og min kjære har lyst til å reisee bort en hele bare oss 2:elsker2: for å kose oss skikkelig!!Men vi har litt problemer med å bestemme oss for hvor og hva vi skal finn epå(er litt lite oppfinsomme)Så da tenkte jeg at dere var de rette å spørre om noen ideer!!!
Eneste vi har tenkt er at det skal være en helg,helst i Norge og at det ikke skal koste så mye penger!!
Håper dere kan hjelpe oss å finne på noe spessielt og koselig??!!
Klem fra spira og lille:baby: 18+6
Jeg og sambo gjorde det samme ifjor høst, etter en lengre periode med oppussing hjemme.
Dro på Rica Park hotell i Sandefjord for helgen.
Det er så koselig der... Kjempegod restaurant, flott SPA, fine rom med dobbeltseng..:hjerter:
Og koselig liten by å spankulere rundt i, med flere fine butikker.
Vi skal hvertfall tilbake neste gang vi trenger et pusterom.
(det er ikke så dyrt med rom der, i forhold til mange andre steder, og ikke så langt unna Oslo..).
Klem, Linea (19+2)
Da kan det nok hende at vi havner der!!
Tusen takk for tipset,vi er helt blanke når det gjeller fantasi altså!!
Klem
Marielle
27-08-2002, 18:15
Jeg og min kjære har hatt flere flotte høsthelger på Røros. Det er en utrolig spesiell og romantisk liten by med flere spennende cafeer og restauranter.
Ikke stedet for shopping, men for varm kakao med krem på en hjemmekoselig cafe innredet i et keramikkverksted. Rolige rusleturer i stille gater med gult løv som soper langs bakken. Et lite besøk på museet som viser hvordan gruvedriften og hverdagslivet for folk på Røros var. En stille stund i den utrolig vakre Røros-kirken (sier jeg som er utmeldt av statskirken!). En romantisk høstmiddag på en god restaurant, med et glass rødvin og kanskje noen kjærlighetsdikt til dessert?
Det tar vel 3-4 timer å kjøre fra Oslo til Røros. Det går tog også, hvis dere foretrekker det.
Det var mitt tips!
Tips: Nordisk Hotellpass (kr. 100,-) kan være en grei investering - sjekk Qualityhotellene, de har kjempebra priser på enkelte av hotellene sine..... www.choicehotels.no
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.