Vis full versjon : Hvor mange er vi her i februarkluppen?
Hei alle snart mamma'er! :) :)
Lurer litt på hvor mange vi er her i februarklubben? :???: :???:
Jeg er Elma, er 27 år og er mamma til en liten prinsesse på 1 år som heter Jenny. Venter nestemann i slutten på februar.
Gleder meg masse, men er også litt spent på hvordan det vil gå med to små i huset....! :eek: :eek:
Håper at vi blir en fin gjeng som kan støtte hverandre i månedene fremover! :)
Sender med et bilde av storesøster, jeg! :elsker:
Hei på dere :)
Jeg er 26 år og mamma til Malin som er født 27. mars 01. Vi venter vårt neste barn , og har termin 27 . februar 03. Gleder oss masse både jeg og pappaen. :hjerter: :hjerter: :hjerter:
Hei!
Jeg er Pelen og venter min første. Jeg har termin den 17. februar. Jeg er 33 år, kommer fra Sverige men har bodd i Oslo i 6 år. Gift med min norske mann.
Klem Pelen
og jeg er her :D
Jeg fyller 25 år i novemberSamboer med en kjempe herlig mann siden 2000. Gifter oss om nøyaktig 2 år den 14/8, og det skal bli en helt utrolig dag!!!! Vi har ingen barn fra før, så dette blir vårt første kjærlighetsbarn (hørte vi klisjé?) Hihi... Har termin 3 februar og det skal bli spennende :)
Lykke til alle sammen :findag:
Hei,hei.
Jeg er 28år,har ei datter på 7år fra tidligere forhold.Er nå forlova med en fantastisk gutt.Vi venter da barn sammen 1.februar.
Vi gleder oss som bare det. :)
Hilsen fra xina 15+5
Jeg er ei jentepå 21 år fra Ålgård, forlovet med en herlig dumsnill mann på snart 27 år fra Egersund. Vi har vært i lag i 4 1/2 år og forlovet i 3 år ..Sammen har vi en godgutt som heter Lars William født 15.April 99' .Vi kjøpte hus på Ålgård for ett år siden nå.. I fjor fikk jeg huset i busdagspresang. Vant budrunden 8.juni, jeg ble 20 år 9. juni.. Dette året fikk jeg en fin presang til, nemlig en liten spire i magen :baby: , som vi hadde prøvd og lage i 3 mnder... Den nyheten fortalte jeg til familien 9.juni dette året da jeg ble 21 år :D
Har termin 13.feb.. Men håper han/hun kommer noen dager før :)
Tata....
Kristin 13+4
Guttemor
12-08-2002, 18:47
Jeg er 26 år, og kommer fra Trondeim. Har to gutter på 2,5 og 4 år fra før, og har termin med nr.3 den 7 februar. Håper på jente denne gangen, men har en liten følelse av at det er gutt, siden alle svangerskapene har vært ganske like. Har samboer, og vi har eget hus like utenfor Tr. heim, og her trives vi kjempegodt :D
Guttemor 14+5
Hei! Jeg er 33, egentlig fra Porsgrunn, men etter noen år i Frankrike, noen på østkysten av Canada, har jeg slått meg ned i Vancouver, helt på vestkysten av Canada (kan ikke komme så veldig mye lenger fra Norge :) ) og stortrives med det. Er gift med en kanadier og vi har en sønn på 3.5 år som heter John Sebastian og gleder seg veldig til å bli storebror. Termin er rundt den 1. februar. Blir spennende å bli to-barnsmor! Heldigvis er mammapermen her borte blitt utvidet fra 6 mnd til et helt år, og gjett om jeg gleder meg -- har tenkt å jobbe frem til jul og så ta hele 2003 fri. Da får jeg litt tid til meg selv før fødselen, noe som anbefales på det sterkeste!!
Bastian ble født med keisersnitt ettersom han satt med rompa ned og stakk foten ut i siste liten (jeg var 8 cm...), men jeg håper å kunne føde på 'vanlig' måte denne gangen.
stratos -- 15+1
Og jeg heter Ida, er 28 år og har bosatt meg i sør-Frankrike. Har vært sammen med en franskmann noen år og vi giftet oss hjemme i Lillehammer i fjor sommer.
Vi venter vårt første barn 22 februar :baby: og gleder oss fælt!
:D
Jeg har også termin 24.02.03:)
Jeg har to barn fra før. en gutt på 3 år og en gutt på 1 år
(16 mnd.) Håper på jente denne gangen.:p
Klemz fra Babycat.:findag:
Jeg heter Nina, fyller 26 i november og bor i Trondheim. Er samboer med en fantastisk mann og vi venter vårt første barn ca. 2. februar. Gjett om vi gleder oss!!! :D
:findag: -dimples og spira (15+0)
Jeg er 26 år, og kommer fra Vestlandet. Har vært samboer i 5 år, og kjæreste i 5 1/2...
Dette blir vårt første barn, noe som vi ser på med undring og glede.. Begge føler vi at vi på en måte entrer ett nytt høydepunkt i livet med dette.
Etter (foreløpig) planen skal vi få hilse på babyen sånn ca. rundt den 5. februar!!
Hei hei! Så søt datteren din er!!
Har skrevet en presentasjon av meg under et annet innlegg her, men kan jo oppsumere i korte drag... ;)
Jeg er 22, vel i september, er samboer og forlovet, har en datter på snart et år (18 aug), bor i Bergen og jobber som hj.pleier. Jeg har termin 1 februar (mens term)
Sender med et bilde av min lille pike;
Hei til februargjengen ;)
Endelig kan jeg skrive innlegg på snart mamma igjen. Registrerte meg i går, men fikk ikke registreringsmailen slik at jeg kunne skrive innlegg. Men i dag var det ordnet. Takk for hjelpen til admin. :kidoki:
Jeg har termin 02.02.03, så det kan jo være at jeg kommer til å føde i januar. Men jeg holder meg her i februarklubben siden terminen er i februar. Får vel ny termin på UL.
Jeg har en jente :hjerter: og en gutt (17. mnd.) :hjerter: fra før.
Selv om jeg er spendt på om det blir jente eller gutt denne gangen, har jeg ikke bestemt meg for om jeg vil vite kjønnet på UL.
Klem fra Lotte (15+2):baby:
Heisann!
Jeg er Hanne og er 24 år. Samboer på 5 året,og sammen har vi en herlig liten gutt på 2 1/2 år. Venter vårt 2 barn 9.feb-03.
Jeg bor i Bergen og er lærerstudent på 2 året.
Klem Hanne 14+2:cool:
Jeg er Vinga, 18 år og samboer, bor i Oslo. Ingen barn fra før, har bare en liten hund...
Barnet satte seg fast i meg til tross for p-piller tatt helt korrekt, null slurv. Man tror man kan planlegge... :bonk:
Uansett... Jeg blir 19 år ca. to måneder før termin, som er 20. februar. (legens) Så VELDIG ung mamma blir jeg ikke. Men når man tenker på at gjennomsnittlig alder for førstegangsfødende her i Oslo er 30 år, så er jeg kanskje ung ja... :p
Gleder meg til å bli mamma!! :D
Klem fra Vinga og lille pjerten (13+2)
Siw Anita
13-08-2002, 13:56
jeg er ei jente på 28 år som har termin 15 februar,venter mitt tredje barn da.:klapp: Gleder oss masse til det:klem:
har to barn på 5 og 6 år nå. Formen min er opp og ned hele tiden.Var på ultralyd fredag den 9 august fikk se det lille nurket i magen min da,det var en vilter krabbat ja:bonk: Det blir en spennende tid dette.Nå har klærne begynnt å bli trange også.:vink:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.