PDA

Vis full versjon : Hjelp!

~sunshine~
28-02-2006, 21:23
Jeg skrev for noen dager siden et innlegg om at jeg har/hadde høyt blodtrykk: http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=205615

Nå har jeg begynt å få smerter øverst i magen også. I natt våknet jeg av denne smerten, og den har vært der mer eller mindre i hele dag.

Kan dette ha noen sammenheng, eller har jeg vondt i magen fordi den nå vokser så raskt??

Ellers "så jeg stjerner" når jeg sto opp i morges... Tenker jo med en gang på de berømte flimringene for øynene! Men det gikk heldigvis over!!

Er så redd for svangerskapsforgiftning... Synes det høres så skummelt ut, så er jeg jo bare 23 uker på vei :ups:

Babyen sparker heldigvis, så jeg vet at den er der, men det er desværre vanskelig for meg å vite hvorvidt han har det bra og utvikler seg som han skal...

cowboylinn
01-03-2006, 08:53
Syns du bør ringe legen. Både høyt blodtrykk og vondt øverst i magen kan jo være tegn. Kan være det ikke er det, men best å få sjekka det...

Tidl. bruker
01-03-2006, 12:47
Mener også at du bør ta deg en tur til legen for å få sjekket dette. Bedre en sjekk for mye enn en for lite :klem: