PDA

Vis full versjon : Jeg trenger litt hjelp, jenter...

Linnie
13-01-2003, 10:55
Hei!

Jeg skulle hatt mens for to dager siden 11/1. Hadde litt mens smerter før ventet mens, men så gikk de over. Siden har jeg vært kvalm, (ikke konstant, men flere ganger om dagen) fått økt utflod, luftsmerter i magen, hode pine. Jeg har også hatt smerter i magen, spesielt på venstre side... Ikke ømme bryster i det hele tatt...

KAn jeg være??....

Jeg vet at ingen kan svare på OM jeg er gravid, men kanskje hjelpe meg litt ut i fra egne erfaringer...

Akkurat nå tør jeg ikke teste, jeg er vetta skremt! :eek:

Tusen takk!!
Klem Linnie!

Lillemei
13-01-2003, 19:46
Hei! Hører til på SG jeg også, men har vært gravid, og kan si at dine symptomer minner mye om dem jeg hadde! Jeg hadde også mye luft i magen, lett hodepine og stikkinger på siden av magen. I tillegg var jeg veldig trøtt. Og jeg hadde ikke ømme pupper, det fikk jeg først etter ca 6 uker. Synes du skal ta en test, jeg! Det er jo uansett bedre å vite enn å gå rundt og lure.
Lykke til!

Linnie
14-01-2003, 10:21
Hei Lillemei!

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare meg... :) Jeg testet meg i går kveld, og den var negativ... (Håper ikke det har noe å si at det var på kvelden og ikke morgenen...) Akkurat nå passet det best at den var negativ... begynner på skolen om 3 uker, og da passer det jo ikke akkurat med en liten en... :baby:

Ha en fin dag da!

Klem Linnie!