PDA

Vis full versjon : "Ut" klær..

Millemor
05-03-2006, 00:36
Skal på byn med noen veninner neste helg - og da dukket det opp ett STORT problem....Hva i ALLE dager skal jeg putte på meg da??:gruble:

De klærene jeg får på meg nå er hverdagsklær, passer ikke akkurat å gå ut i..:dåne:

Noen som har gode tips til hvor jeg kan finne meg en billig, men litt "stasja" topp? Som rommer en god mage...:skummelt:

murmelmy
05-03-2006, 09:58
Jeg har kjøpt omslagskjoler p HM og Vero Moda. Veldig greit iom at kjolen da vokser med magen!

Susanne
05-03-2006, 10:04
Vet ikke hvordan gravidbukser du har, men om du har en dongri feks kan du se om du finner en litt kul topp eller genser?

Molly78
05-03-2006, 11:05
Vero Moda ol har faktisk en del topper som passer gravide mager. Hvis man har en sort/hvit singlet under gjør det ikke noe om den er litt i korteste laget. Stæsj med kule smykker!

Ha det gøy! :)

Athiqa
06-03-2006, 20:49
Bik bok har også masse topper som ser bra ut på kulemager;)

Nå er det en liten stund siden jeg var på byn sist, men både dette og forrige svangerskap har jeg gått med vanlige jeans, lave i livet, med lang inntilsittende singlet og en inntilsittende topp utenpå/brettejakke.

Greit å ha inntilsittende mørk topp, så ser man ikke ut som et telt. Og greit med mørk farge, så man ikke lyyyyser opp som en gravid fakkel, da får man ikke fred for fem flate øre.

Fulle mennesker elsker jo gravidmager :dåne:

Tidl. bruker
10-03-2006, 08:52
Og greit med mørk farge, så man ikke lyyyyser opp som en gravid fakkel, da får man ikke fred for fem flate øre.

Fulle mennesker elsker jo gravidmager :dåne:

Signerer denne uten tvil :)

hihi