hevingen
07-03-2006, 17:43
Jeg har hatt en del kynnere i nesten hele svangerskapet. Men den siste uka har det bare blitt verre og verre. Det begynte vel på torsdag da jeg reiste til Haugesund, for å gå i min onkels begravelse. Etter mange timer i bilen fikk jeg kjempevondt i magen og korsryggen, nesten så jeg trodde fødselen skulle starte. Fikk nesten ikke sove den natta for magen var stram og vond. Dagen etter i begravelsen gikk det noe bedre. Men på lørdagen kunne jeg knapt stå i noen minutter før jeg fikk ubehagelige kynnere. Jeg har det sånn fremdeles, og jeg får kynnere av veldig lite fysisk aktivitet. Har hatt episoder av vondt i korsryggen sammen med kynnerene også, men ikke mange gangene. Blir litt frustrert.
Er det noen som har det på samme måte? Bør jeg ta kontakt med føden/jordmor? Går ellers bare til lege på kontroll. Og sist jeg var hos henne var det ikke så ille. Men de hadde tatt seg opp da også.
Er det noen som har det på samme måte? Bør jeg ta kontakt med føden/jordmor? Går ellers bare til lege på kontroll. Og sist jeg var hos henne var det ikke så ille. Men de hadde tatt seg opp da også.