Vis full versjon : UL, og glad melding!
Nå er jeg tilbake fra UL, og der kunne vi tydelig se at hjertet banket. Jeg er 7+2, med termin 28.08 sa legen.
Alt så ut til å være normalt, og jeg skulle bare glede meg - bli opptimist sa hun!
Det at legen ringte for å gi beskjed om at det kunne gå galt er nå nesten glemt. Det legger likevel en demper på opptimisten i meg,,,
Nå skal jeg bare nyte, mens jeg kaster opp......
Ses senere!
Lykkelige Sillan sender en kjempe klem til alle!:baby: Jeg har baby i magen,,,,,,:)
Så fint at du er beroliget.
Grattulerer med baby i magen !!
Flott at du er beroliget... :)
Lykke til!!
Werty T-26
Tidligere Bruker
13-01-2003, 15:55
:klapp: Så flott. :D
Nå kan du nyte den voksende magen. :D
:klem:
Tingeling
13-01-2003, 15:56
Så deilig for deg å se det bankende hjertet da. Den legen som ødela så mye for deg i jula burde få seg ett spark i ræ..
Av ren nyskjerrighet lurer jeg på hvor stort (lite) spirern din var (til egen sammenlikning)
...det er da det er deilig å spy, ikke sant?!
satte ikke ordentlig pris på det før etter at jeg hadde hatt en SA, denne gangen har det (nesten..) vært en sann fryd....
he-he..
hilsen
charlie, termin 27.06.2003 :D
Gratulerer :klapp:
(32+4)
Gratulerer med gode nyheter! Jeg har hört/lest at hvis man har sett hjertet slaa i uke 8 (som du jo er i) er det hele 95 % sjanse for at alt gaar bra. Fint eller hva?
Gratulerer med :baby: i magen.
Å være gravid er herlig, tross kvalme og ryggvondt. ;)
Litagoo 34+3
Tidligere bruker
13-01-2003, 21:05
Så bra at alt var i orden, nyt den voksende magen du!
DL 23+3
Så deilig at alt var bra med lille spiren i magen.
Nå skal du bare kose deg og nyte den lille hybelboerens tilstedeværelse, kvalmen til tross.
Nyt spyinga du.... Det er et godt graviditets tegn på at ting er bra.......
Det var da bra at alt var bra.
Og grattis i samme slengen
Spiren var ca. 12mm. Ikke så stor i seg selv, men det var fostervann så derfor har jeg lagt på meg litt,,,hehehehe, nei det var ikke mye å se. Men det bankende hjertet gjorde meg helt varm.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.