PDA

Vis full versjon : Tatovering i korsryggen og epedural?

Elin83
11-03-2006, 13:00
Er det noen som har tatovering i korsryggen somm hat tatt keisersnitt, med epedural som bedøvelse? jeg fødte min sønn vaginalt og fikk epedural, men siden legen satte den over tatoveringen ble jeg bare bedøvet over navlen så jeg følte ikke den virket i det hele tatt.. jeg skal nå ha planlagt keisersnitt og er redd for at bedøvelsen ikke vil virke skikkelig vis jeg får epedural.. men jeg vil jo være våken under inngrepet og se datteren min med en gang! *bekymret* :trist2:

meg7
21-03-2006, 13:36
hei på deg!
jeg har tatovering der;) hadde planlagt ks første gang og nå igjen om 5uker:) ingen problem:)

Avent
21-03-2006, 18:42
Jeg har ikke hatt ks, men fikk Epitural forrige gang og har en stor tattoo på korsryggen..

June76
23-03-2006, 09:48
Jeg hadde akutt keisersnitt men hadde fått epidural før det ble bestemt og det var ikke no problem. Jeg har ikke no stor tatovering men hun nevte at det var tilfeller der de måtte si nei.....

Det skal nok gå bra skal du se.....Det er som er litt kjipt er at det ikke er noen andre enn akkurat den anestesilegen som skal sette den epiduralen på deg som kan svare deg på om det går eller ikke. Jeg spurte alle mulige før fødsel men jeg fikk samme svar, det kan kun den anestesilegen som skal sette epiduralen svare på.

Klem June