PDA

Vis full versjon : hvordan er formen?

Tidl. bruker
27-08-2002, 12:34
Formen min er blitt bedre enn de første 12 ukene. Da hadde jeg veldig store problemer med trøtthet.:( Men jeg sliter forstatt med blødnigene, ikke gøy:uff: .

Men jeg store problemer med søvnen, trenger meg søvn føler jeg.
Ikke mye matlyst har jeg.:( Jeg blir mett at eb halv posjon middag. Pluss at jeg må spise veldig lite hver gang. Blir så fort mett. DORLIG MATLYST.

Ellers så har jeg en veldig aktiv gutt på 16 mnd. fra før av.

Er nå 13+0

LaLuna
27-08-2002, 12:39
jeg er ikke noe særlig kvalm lenger, heldigvis.
Men til gjengjeld er jeg fortsatt veldig slapp og trøtt. Men det skyldes kanskje at jeg har veldig dårlig jernlager.
Så nå spiser jeg leverpostei og jerntabletter, og prøver for øvrig å ta livet med ro...

Er 12+5.

Meg
27-08-2002, 15:20
Formen er egentlig veldig så bra (og det bekymrer meg selvfølgelig...). Er ikke kvalm om morgenen lenger, men ble ganske kvalm i går kveld. Er ikke så trøtt lenger heller, selv om jeg må opp på do et par ganger i løpet av natten. Humøret svinger som en berg og dal bane.

Meg 9+4

eirunn
27-08-2002, 20:06
Formen har bedret seg betraktelig!! :latter: Kvalmen er stort sett borte. Men nå har bekkenet satt igang igjen. har vært relativt bra det siste halve året, men nå er det vist på`an igjen!! Sist gang begynte det også såpass tidlig, og det roet seg først nå i vinter. Har brukt masse penger og krefter på og bli bra. Mari ble født okt. -00 og jeg ble bedre først etter halvannet år:gal2:
¨Men jeg får ringe og komme igang med behandling. Har gått både til fysio og kiropraktor tidligere, uten det beste resultatet, men vi får se hva vi får til!

Eirunn med Maria :stores: og lille nurket i magen:baby: 9+6

Beate
27-08-2002, 20:47
Formen her er kjempebra. Bortsett fra veldig hormon/humørsvigninger, og litt trøtt hele tiden, så har jeg det helt topp! Har virkelig ingenting å klage på av noe som helst, har ikke vært særlig kvalm i det hele tatt, noe ALLE legene er veldig forundret over, siden jeg har tvillinger. Jeg spiser og spiser, 6-7 måltider hver dag. Må opp om natta å spise en eller to ganger også. Og har ikke klart å legge på meg et gram enda..Men, håper det snart kommer noen ekstra kilo. Jeg trenger nemlig det.

Koser meg masse. Har idag hatt en fantastisk opplevelse med 2 ultralyder.
Synes jeg kan kjenne bittelitt bevegelser nå også, faktisk, og legene sier at det er naturlig om jeg gjør det nå siden det er 2 stykker. Men jeg er ikke helt sikker enda da..

Jeg er egentlig bare 11+3 idag, men babyene målte 51 mm, og spesialist-gynekologen sa idag at jeg er nå absolutt over abort-risikoen. Nå var det bare å være tålmodig, sa han:)
Og tålmodig skal jeg være. Har ventet så lenge på disse barna allerede, så 5 mnd. til vil gå helt greit.

anita
27-08-2002, 23:12
Her i gården er det veldig opp og ned. En dag spyr jeg som en gris, og en annen er jeg helt fin. I dag er en bra dag. Har til og med vaska kjøkkenet mitt:klapp:

Ellers er jeg mye trøtt og irritabel.

Så det er litt :gal2: form og litt :D form hos meg.

:findag:

tigern
28-08-2002, 12:18
Hei.

Jeg er fremdeles trøtt og sliten:sover: og ofte kvalm. Men, det gir seg heldigvis fort nå!!

Har hatt litt vondt i magen, men det kommer av luft og at livmoren strekker seg.

Synes noen ganger at jeg har kjent et lite dult, men det er vel kanskje for tidlig:???: Det kommer ganske langt nede, og bare 1. Så kan det gå noen dager før det er der igjen... :???: :???: Ja, ja. Jeg kan iallefall late som det er :baby: som forteller mamma at jeg er her og har det bra :D

Matlysten tar seg opp.. Desverre. Har lagt på meg 1,5 kilo til nå, og jeg trenger absolutt ikke noe ekstra enda... Ja, ja. En får ta det som kommer!!!

:findag:

:klem: fra en i 9+4