Vis full versjon : Pigmentflekker, noen råd?
Jeg har begynt å få pigmentflekker i ansiktet.:trist2: Jeg har ikke vært ute i sola da jeg for det meste sitter inne i en god stol pga bekkenløsning. Men jeg synes ikke dette er særlig pent,:rødme: og med tanke på at de kanskje ikke forsvinner igjen, så skulle jeg gjerne hatt noen råd, om de finnes, for å unngå at de kommer.
Finnes det kremer eller kjerringråd mot pigmentflekker? :gruble:
Det er vel ikke noe annet en laser som fjerner pigmentflekker igjen, mener jeg å ha lest.. Men det finnes produkter på markedet som kan ha en viss blekende effekt. Det viktigste man kan gjøre for å forebygge er å bruke høy solfaktor selv om man ikke skal sole seg, men bare bevege seg ute. Man er jo ekstra utsatt for pigmentflekker nå som vi er gravide, så da er det jo ekstra viktig å passe på også!!
Jeg fikk masse pigmentflekker i ansiktet i forrige svangerskap, men alt av det forsvant en tid etter fødselen!
Jeg kjøpte en salve på apoteket, de bestilte den for det var ikke i det vanlige sortimentet. Den bleket mine flekker så de er knapt synbare. Skal prøve å finn ut hva den heter, og sende deg navnet.
Det hadde vært kjempe fint!
Hilsen en litt forfengelig Mizzi. :rødme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.