Vis full versjon : Søsken vogn!
Tidl. bruker
27-08-2002, 13:08
Andre som har tengt å kjøpe det? :storeb: vil være 21 mnd. når :baby: kommer til verden. Men :storeb: er kun vant til å sove ute uansett vær. Derfor må vi kjøpe søskenvogn.
Pluss at søsken sete blir for tungt medgutten i pga vognen er så lett i seg selv. Skal da ikke mye til for at den velter. PLuss at søsken brett er han for liten til. Noen tips å få!
Cazandra
27-08-2002, 13:33
Skulle vært mulig å svare på mere enn et! :p
Jeg kommer til å velge søsken sete og stå brett, vi har rett og slett ikke plass til søskenvogn. Ikke har vi råd til ny bil heller! Så det blir disse alternativene!
Kanskje jeg kjøper en søskenvogn også...til å ha når jeg triller begge rett uttafor:???:
Får se om vi finner noe billig:kidoki:
Tidl. bruker
28-08-2002, 11:51
Nå har vi bestemt oss for og kjøpe søskenvogn.
det er en tautonia vogn.
Veldig enkel vogn som kan brukes som tvillingvogn,trille og som bare dypvogn til 1 baby.
Cazandra
28-08-2002, 12:15
Kathrin:
Har du bilde av den eller en link til en side???
Virka kjekk og grei den!!
:)
10+2
Tidl. bruker
28-08-2002, 12:37
Du kan jo prøve å se på www.Teutonia.de
Den heter Teutonia Phoenix.
Det er ei genial vogn:D
Hat undestel som ei vanlig vogn.
Koster 4990kr....
Malinmor
29-08-2002, 00:37
Ta en titt på denne internett siden http://www.onetreehill.nl/MTimages.html#
Tvillingvognen her skal vist være super som søskenvogn, man kan bruke bag til nyfødt babyen på den ene siden , mens den litt større kan både sitte og ligge vedsidenav:) Vognen har fått masse gode kritikker i forskjellige magasiner bla. foreldre og barn:klapp: + at den har fått masse gode kritikker i utlandet:klapp: Den er lett og den er bare 73 cm brei, noe som er supert:klapp: Fru lyng selger vognen;)
Siden jeg får to tette med bare 12 mnd mellomrom, så er denne super for oss:D
LYKKETIL!!
:stakar: :stakar:
Vi har kjøpt den vognen happii snakker om, fra Onetreehill (hos Fru Lyng). De er veldig dyre, men vi regner med å få igjen en del når vi senere selger den. Vognen er kjempefin, bagen kan skiftes ut med vanlig sete, og setene kan legges helt ned, hver for seg. Og så er den relativt smal, bare 73 cm. Vognen finnes i to varianter, med og uten bevegelige forhjul. Den med bevegelige forhjul (heter Urban Jungle) er mye lettere å svinge, så jeg er veldig glad for at vi valgte den, selv om det kostet oss 800 kroner mer. Når man slår den sammen blir vognen ganske flat, så den tar ikke så stor plass i bilen som man skulle tro heller.
Vi vurderte alle mulige slags løsninger og søskenvogner før vi landet på denne her, og jeg vil absolutt anbefale den - men som sagt, dyr er den altså.
Hilsen Gida, Lillegutt (17 mnd.) og Lille Snorkfrøken (3 uker)
Lillesøster eller -bror kommer i november og da er Jenny halvannet år. I den første tiden skal vi låne en brukt søskenvogn med èn bag av noen venner. Den ser sånn cirka sånn ut:
http://home.online.no/~hvatne/lista/inglesinabiposto.gif
Men til våren, når snøen smelter og livet blir lettere, da er minsten et halvt år og klar for å sitte litt, og da skal vi hente fram Instepen vår. Kjøpte den på tilbud på OBS til 2400,- (full pris 4200,-) og den ser sånn ut:
http://home.online.no/~hvatne/lista/instepultra.jpg
Vi vurderte å bruke Jennys dypvogn med søskensete i vinter, men fant ut at det blir litt kaldt.. Kan jo ikke ha skinnpose i søskensete vel?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.