PDA

Vis full versjon : Planlagt ks ble hasteks

Toya
27-03-2006, 11:18
Jeg har lyst til å fortelle min historie. I juli 2004 fikk vi en skjønn gutt som veide ca 5400 g. Selvfølgelig klarte jeg ikke å presse ut han, og det endte i hasteks etter 12 timer med VONDE veer som resulterte i 3-4! cm åpning!

Så da jeg ble gravid når junior var 9 mnd var det hele tiden fokus på størrelsen på dette barnet. Var h*n like stor måtte det jo planlagt ks til. Og det var h*n :rabla: Så tidlig på estimeringene at dette gikk rett ut av alle skjemaene og kurvene. Ergo ble det bestilt ks til 23 januar.

I mine 2 tidligere svangerskap har jeg født 13 og 9 dager over termin, så med termin den 30 januar trodde jeg at alt var ok. Men rundt 2330 natt til 18 våknet jeg av at vannet gikk :hyper: Hadde vasket huset hele dagen og var sliten og la meg tidlig, godt jeg fikk meg litt søvn :glis:

Riene kom tett med en gang, akkurat som forrige fødsel. Mannen ringte føden som sendte en ambulanse. Ambulansefolka og jeg skratta litt i sykebilen av blodtrykket mitt som var 150/100. Mannen måtte ordne et par ting før han kom etter i sin bil.

Da jeg kom på sykehuset gikk det bare få minutter før mannen kom, og vi hadde kjørt fort med blålys og greier :gruble:

Det ble iallefall vanskelig å sette spinalen mellom veene, og den ble satt skjevt og virka ikke :stønn: Så da ble det narkose. Våkna opp ferdig lappa sammen, deilig :glis:

Alt i alt var det en kjempefin opplevelse, selv om det ikke ble planlagt ks

Bonnie
27-03-2006, 18:37
Fint at det ble en bra opplevelse da,
til tross for at det ikke ble som forventet.

Siliam
30-03-2006, 10:45
Takk for at du delte historien din med oss! :klemme:

Eeyore
30-03-2006, 10:48
Så snilt av deg å dele historien din med oss. Det er jo bra at du synes det var en fin opplevelse tross alt. :klem:

Avent
31-03-2006, 16:13
Takk for at du delte historien med oss..:jupp: