PDA

Vis full versjon : stram lukt og kløe

MissesX
15-01-2003, 01:54
Har i det siste klødd meg forderva der nede jeg :uff:

Og jeg syns det har begynt å lukte ille!! En stram lukt som kan minne om salmiakk:???: I alle fall stramt!

Bruker å sove i pysjbukse uten truse for å lufte litt(er kaldt så jeg må ha klær på ja;)) Vasker meg å med dr.greves nedentil en gang for dagen, og skyller med rent vann!!

Ringe legen er noe herk for jeg føler dette bare blir bagateller og mas for dem der inne:uff:

Lenge siden jeg har hatt soppinnfeksjon, men lukter det!?!?

Noen med råd eller erfaringer??

Taes i alle fall i mot med stor takk :)

Marit 16+0 om noen minutter ;)

Petterine
15-01-2003, 01:58
(mener ikke å skremme deg)

Hadde det selv i høst, og trodde jeg skulle dø så mye klødde det:leiseg: Vasket meg og smurte canesten.et middel som jeg fikk av legen som skulle "sprøytes" inn med en sånn vaginator(tror det er det det heter:uff: ) Synes du skal ta deg en tur til legen, gardnerella er ikke farlig, og ikke smittsomt. Samme som vanlig sopp, bare MYE VERRE!!!!

Vel vel, dette er min opplevelse av det, håper jeg ikke får det flere ganger!

Lykke til!

Annie
15-01-2003, 14:00
Salmiakk? Er jo urin, det!?
Det kan ikke være at du lekker ørpittelitt, da? Og at dette irriterer huden der nede og lukter?
Hm. Vanskelig å si, gitt. Ville nok også luftet det om natta ;) - og evt hørt med legen på neste kontroll, rett og slett.

MissesX
15-01-2003, 15:37
Der sa du noe Annie ;) Kan jo være det, æsj så ekkelt da :p

Maritmor kniper og kniper for harde livet her ja :uff:

Var foresten til legen og han sa det var en soppinnfeskjon, så jeg ble satt på en kur!
Får håpe det hjelper da ;)

Tidligere Bruker
15-01-2003, 21:18
Håper kuren hjelper. Kan jo være en blanding av Annie sin forklaring, og soppinfeksjon. ;)

UIV kan også være ganske plagsomt, og gi litt lukt...:(

Håper du er blitt bedre nå. :)

:klem:

Litagoo
23-01-2003, 00:49
Soppinnfeksjon er ganske vanlig hos noen gravide. Jeg var veldig plaget av det i mitt første svangerskap. Men ikke i dette.
Skikkelig ubehagelig altså!

Lykke til med kuren ;)

Litagoo K-27 :fest:

OOOPS 4!
24-01-2003, 11:17
det er vanlig med soppinfeksjon når man er gravid, var plaget med forrige man , men har ikke fått det denne gangen ennå......

Det er jo enkelt å behandle det også:)
Du kommer deg nok snart Marit:)