Vis full versjon : Nokon som veit?
Er det nokon som veit om det er mulig å sette inn kateter etter att spinalbedøvelsen er satt? eg gruer meg så veldig med dette kateteret att eg har mest lyst til å :cry:.......
Jeg vet ikke om det er mulig å få satt inn kateteret etter at spinalbedøvelsen er satt, men jeg vil bare forsikre deg om at det absolutt ikke er noe å grue seg til - selv uten bedøvelse. Du merker knapt at de setter det inn, det er ikke vondt i det hele tatt!
Lykke til med keisersnittet!
Klem fra Pokemon.
Mener det er mange som venter til bedøvelsen er satt.
Men uansett så kjenner du ikke noe til det. Jeg har fått satt det to ganger og jeg kjente ingenting. Nesten verre å ta det ut, for da kjennes et lite "stikk".
På meg ble det satt før bedøvelsen.
Det er ikke vondt, så det er ingen ting å grue seg til.
På meg ble den satt før, fordi så fort jeg hadde fått bedøvelsen ville jeg ikke kunne styre noe(jeg grudde meg også og lurte på om de ikke kunne ta det ettrpå), og jeg kunne tissemeg ut før de fikk satt det.
Hos meg ble det satt før jeg fikk epiduralen, og det er absolutt ikke noe å grue seg til. Man er så spent på det som skal skje at man ikke tenker stort over kateteret. :)
Lykke til!
Halkatla
05-04-2006, 13:51
Jeg fikk også kateteret før spinalen. Det er ingenting å grue seg for. Jeg synes stikket i ryggen var verre.
Malinmor
05-04-2006, 17:30
På meg har de satt kateteret ETTER at spinalen er satt:jippi:
Jeg spurte spesielt om dette og det var helt greit, ikke noe problem.
Jeg kjennte selvfølgelig ingenting:glis:
Lykketil, det går nok kjempefint, bare spør dem, så gjør dem det:jupp:
Tidl. bruker
05-04-2006, 17:40
Det kommer jeg til å spørre om denne gangen også. Var så vondt sist at jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn før bedøvelsen ble satt og jeg ikke kjente at det var der lengere. Og det gjorde omtrent like vondt å få det ut etter et døgn også. Nesten så jeg gruer meg mere til denne biten enn selve ks..
Håper du får satt det etterpå, så du slipper å kjenne noe til det.
Lykke til :klem:
Jeg tenkte ikke over at jeg hadde kateter før seeeent neste dag jeg:snill: Syntest bare det var litt rart at jeg ikke måtte tisse:fnise: Tror nok de satte det etter bedøvelsen hos meg ja:nemlig:
Jeg fikk kateter før spinalbedøvelsen, men kan ikke huske at det gjorde vondt i det hele tatt. Hverken å få satt det inn, eller at det ble tatt ut.
Men du kan vel høre med personalet som skal være med deg på snittet, så lar det seg nok ordne tenker jeg.
Lykke til! :klemmer:
Hos meg satte de kateter føre bedøvelse. Det merket jeg nesten ikke noe til. Ikke da det ble tatt ut heller.
Jeg hadde også grudd meg veldig, men det gikk veldig fint. Ikke vondt i det hele tatt.
super sjefa
02-05-2006, 13:57
Jeg har ikke hatt spinal, men epidural. Da ting endte med akkutt KS måtte de sette inn kateter, så det gikk jo fint. Kan ikke forstå hvorfor de ikke kan gi deg det etter.
Lykke til..
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.