PDA

Vis full versjon : Sengetøylageret-JYSK

Lille Persille
27-08-2002, 15:38
Vi fikk tilbudskatalog fra JYSK i går, det gjorde sikkert mange av dere også. Så det var flere ting som var billig....barneseng, stellekomode, reiseseng, div stoler.....

Noen som har vært å tittet på noe av dette? Jeg var spesielt nysgjerrig på stellekommoden bare kr 750,- :) Men den må jo tåle å bli flere ganger om dagen hver dag da. Ser fin ut på bilde.

Nå er jo ikke Norsk Sengetøylager kjent for å ha varene inne i det de sender ut tilbudskatalogene sine...eller så er de utsolgt før du har fått katalogen. Kan ikke tenke meg at det har endret seg med navnet

Tenker det er verdt en titt i hvertfall...

32+1 :findag:

MayaM
27-08-2002, 17:12
Jeg lurte også på en stellekommmode. Den enkle til 300 kr. Vi har så lite bad at en vanlig ikke passer. Men det gjorde denne. Min kjære sa at hvis den var ustabil eller noe slik, skulla han bare skru litt ekstra....

Vi kommer til ha badebalje på stativ ved siden av. Og en vanlig kommode med stellepute på soverommet.

Håper vi får tak i den da....

31+3/30+0 UL

Moni
28-08-2002, 14:26
Heisann !

Vi var og kjøpte sprinkelseng der, 398 kr. Syntes det var en veldig god pris - men halleluja som mannen min måtte slite for å få den sammen. Det var ikke et eneste hull som var borret dypt nok, og min kjære måtte frem med drill og ta seg noen røykepauser underveis på terassen for å ikke gå i lufta ......Nå skal det sies at han er veldig nevenyttig til vanlig - men at slike enkle ting skal være så forbaska vonde å få sammen holdt på å ta knekken på han.. Både Jysk og Ikea (for sikkerhetsskyld) fikk passet påskrevet i klartekst der han sto ! Senga kom tilslutt opp, måtte også frem med pussepapir pga. ru kanter, og ble jo seende fin ut -men det tok sin tid !!

Så nå står den klar og venter.......

Klem Moni 29+0 (novemberklubben)

Tifa
28-08-2002, 15:24
Kjøpte den billige reisesenga til kr. 350,- og den var kjempefin!

Virket stabil og god, den, uten noen skarpe kanter eller slikt som kan være farlig. Men den er jo ikke noe man skrur sammen, da, den kom ferdig satt sammen og er i metall.

Ellers så skal svigers kjøpe stellebord til oss i fra Ikea, nettopp fordi vi ikke har god plass på badet vi heller. Ikea har et flott stellebord i metallrør og slikt som du skrur fast i veggen og kan floppe opp når den ikke er i bruk! Den virker trygg og stødig og har en god del stoffhyller og slikt på "ryggen" mot veggen. Anbefaler denne dersom man har liten plass. Det er bilde av den i den nye Ikea-katalogen (bl.a. på side 273) og den koster 595,-.

Ellers har jeg liten erfaring med Jysk sine temøbler, men jeg syns at det lille jeg så når jeg var der og kjøpte reisesenga så ganske spinkelt ut. :???: Mulig det bare er meg, altså. Jeg aner jo ikke hva som kreves av kvalitet for slikt, så det kan godt hende det er mer enn bra nok.

Tifa (på besøk fra novemberklubben)

Tidl. bruker
28-08-2002, 16:03
Vi var å så på det steleborde da vi skulle han Noah for 1 år siden.

Det er veldig hart,ruklete og det er av plast.
Ville ikke kjøpt det om jeg var deg.

Lille Persille
28-08-2002, 18:22
Da var vi og tittet i dag. Har sett en del rundt omkring nå, og den kan ikke måle seg med de andre jeg har sett, på den annen side så er det jo stor forskjell på 750 kr og 1500-2500.

Vi har plassen heldigvis, og trenger kommoden til klær, kluter osv. Ellers hadde jeg nok sett på andre løsninger.

VI tror vi kommer til å velge den.

Vi har også tenkt til å kjøpe reisesenga til 350,-. Den så veldig fin ut, ellers så har vi alt i hus, bortsett fra klær, tepper og sikkerhetsnett til bilen.

32+2 :findag:

Lica
29-08-2002, 01:20
Angående stellekomoden!!!:)

har flere vennepar som har denne å er kjempe fornøyd.. Klart den er ikke samme kvalitet som di litt dyre men duger i massevis.
Vi har kjøpt denne komoden å synes den er helt grei.. billi var den jo åsså... har bare hørt positive ting om den jeg..:D