Vis full versjon : Hei på dere
lilletambur
03-04-2006, 14:19
Full av skrivekløe som jeg er, så fant jeg fram til ennå et underforum jeg kunne bable med folk på :) Så, hei alle sammen!
Jeg er lilletambur, fra novemberklubben. 21 år i skrivende stund.. Gravid for andre gang, men første endte i SA..
Studerer.. Gift og bor i ganske nykjøpt hus..
Gleder meg masse til lilleputte kommer!
Tidl. bruker
03-04-2006, 21:46
Hei på deg:juhu:
Er ikke så veldig mye liv her, så vi trenger noen skravlere:jupp:
Jeg er også 21år (blir 22) og er gravid for andre gang, fikk nr1 i februar05 og nå gravid med lillemor i juni06:elsker: Er også gift, giftet oss i trondheim sommeren 04 - så her har det gått slag i slag:elsker:
Hva studerer du da?
Tidl. bruker
28-04-2006, 15:28
Heisann..
Funnet ut at jeg skal begynne å skravle litt her inne og jeg:)
Jeg er 22 år, med termin 16.mai..18 dager til i skrivende stund.
Ellers er jeg forlovet og bor i Oslo med min flotte samboer og hans stesønn på snart 11 som bor her annenhver uke.
Så skravle i vei folken's..I'm in:)
Ja, i dag har det vært litt liv her :jupp: Ser du har tatt opp skravletråden også :glis:
Tidl. bruker
28-04-2006, 18:07
Ja, i dag har det vært litt liv her :jupp: Ser du har tatt opp skravletråden også :glis:Måtte jo det:fnis:
Koselig å se deg her lilletambur :klemme:
MammaKaos
15-05-2006, 22:04
hei hei!
Jeg er Alvejenta med lille gull i magen, som er ventet 1. juledag:elsker:
Jeg bor i kjøpt leilighet med samboern og nydeligste hunden vår, Emma. Jeg er hverken forlovet eller gift, bare(:fnise:)samboer... Men vi har vært sammen i 2 år og har det fint!:)
Har allerede blitt kjent med noen av dere, og gleder meg til å bli kjent med resten:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.