PDA

Vis full versjon : fint at denne siden finnes

laasen
15-01-2003, 19:23
Hei!
Jeg er ny medlem, og har i dag for første gang logget meg på. Jeg lette spesielt etter en slik "side" for oss som har mistet barn.

Vi mistet gutten vår ved termin i mai 2002, og året før mistet vi jenta vår i uke 18. Nå er jeg gravid med termin 6 mai, og synes ikke alltid det er så lett å gå gravid.
Jeg klarer meg stort sett bra, men er det noe som får meg på tanken at ikke alt er som det skal, så griper angsten så sterkt at den tar nattesøvnen fra meg.

Håper at denne siden kan hjelpe meg og andre som har mistet til å få det bedre og tryggere med svangerskap og hverdag.
Lykke til alle sammen.
Klemmer fra Linda
:klem:
og lillegutt i magen:baby:

Maz
15-01-2003, 19:43
Hei Linda og velkommen til Snart Mamma. Som du sikkert har skjønt er dette forumet helt nytt og har som formål å hjelpe oss som er gravide etter å ha mistet. Det er en diskusjon med presentasjoner som du sikkert kan tenke deg å lese.

Håper du får god og tett oppfølging i dette svangerskapet. Dette er alfa omega for å holde meg rolir og trygg. Jeg håper du vil bruke dette forumet og resten av SM hyppig. Terminklubben din er en aktiv gjeng (om ikke fullt så flott som Marsgjengen). Jeg opplever en kjempestøtte fra damene i terminklubben også så jeg håper du tør å slenge deg med der også.

Selv er jeg fulltidsgravid og her pinlig mye.

Lurer du på noe er det bare å spørre enten her eller per PM.

Vi "snakkes helt sikkert"
:stakar:

kineh
16-01-2003, 18:13
Kjære Linda

Jeg mistet også min sønn i mai 2002. Han var fullbåren (uke 39) og jeg merket som deg at det ikke var liv i magen lengre å fikk konstatert at han var død og måtte føde ham dagen etter.

Jeg er også gravid igjen og har termin i midten av juni.

Hadde bare lyst å sende deg en klem :stakar: Så rart at historiene våre er forholdsvis like. Selv om du har opplevd å miste den første sønnen din i uke 18. Jeg har derimot en levende sønn hjemme.

Send meg gjerne en PM om du har lyst

Klem Kineh